DJ-timoty Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 vet noen om noen sider med bra styling til opel astra F ? må helst være billig, for bilen er i kamelonlakk, og stylingen må lakeres i samme farge, så det kan bli dyrt =( bilde av den slik den er nå er vedlagt.. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by DJ-timoty vet noen om noen sider med bra styling til opel astra F ? må helst være billig, for bilen er i kamelonlakk, og stylingen må lakeres i samme farge, så det kan bli dyrt =( bilde av den slik den er nå er vedlagt.. Synes lakken så ganske så vanlig ut, jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 D kan jeg love deg at den ikke er, men jeg er enig med deg at den ser vanlig ut på det bildet.. skifter mellom blå, lilla og grøn.. er tøft Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by DJ-timoty D kan jeg love deg at den ikke er, men jeg er enig med deg at den ser vanlig ut på det bildet.. skifter mellom blå, lilla og grøn.. er tøft Hver sin smak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Opel Astra F er jo den Opelen som det er lettetst og få tak i styling til. Rieger har masse, klart det koster og ha rieger men det er faktisk ikke så fryktlig ille. Caprizone Tuning forhandler rieger og mye annet og kan skaffe alt de har laget. TSI har også noe, men ikke så altfor mye... Er vel kanskje noe rimligere... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 de to forhandlerene kjenner jeg til allerede.. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 JHS da? De har jo også endel... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Få ut noen flere bilder av "kamelonlakken" din`a.. Og jeg ville nok satset på felger før plastikk.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 skal se om jeg finner noen du ser det bedre på.. d er vinterdekkene som stod på da jeg tok bildene... gidder ikke ha lettmettals vinterfelger... ;) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 hva er det du har i speilet?? :D :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 hehe.. :D :D d er et speilkule-hjerte:D hang det der bare for kødd, men så blei d hengende ei stund.. d er bytta ut med wonderbaum nå. i tilleg har jeg satt inn noen blå lys i hjørnene oppe i vinduet. d er tøft.. kan få inn noen bilder av det om noen dager.. Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 denne er jo ikke dum da: (rieger har mye fint til astra f) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 d-d-d-d-DEN VAR RÅ!!!! noen flere som har noen FETE bilder av biler?? Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rl1 Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 utrolig at en så stygg bil kan bli så rå med litt riegerplast eller hva det nå er ;) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by rl1 utrolig at en så stygg bil kan bli så rå med litt riegerplast eller hva det nå er ;) :P D meine æ au... d e egentlig ikkje noe fine orginale (min e ikkje så heilt gal, pga lakken..) men d va ikkje så mye som skulle til for att den skulle bli veldig bra.. fikk tak i ein billig fremspoiler (egentlig t ein opel kadett, så den måtte kuttes til, og kortes inn,men det blei veldig bra når den kom på..) og noen grønne "pære-hetter" på park-lysene, så blei fronten veldig så bra.. eneste negative er at fronten tar neri nesten overalt nå... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg