FrankSkare Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Se der ja;) bilder jeg har tatt de der, artig;) Siter VW Golf IV 1999 Audi 100 C4 1992 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Se der ja mariel:) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Min nye:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 fy feite for en nydelig golf burny!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Min nye:) GTI Anniversary ? Nydelig bil btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Her er ett par bilder av min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFuzion Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Min nye:) Nydelig bil du har, rød golf <3. Har sett den flere ganger på VACN, og blir aldri lei. Men det er vel ingen jubileumsutgave så vidt jeg kan se, selv om det ser veldig sånn ut ;) ? Hvor har du fått støtfangerlist med markeringslys og eu skilter? Skulle likt å visst litt om bilen din, du får lage en egen tråd om den, kan ikke si at jeg har sett noen tråd om den på VACN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Nydelig bil du har, rød golf <3. Har sett den flere ganger på VACN, og blir aldri lei. Men det er vel ingen jubileumsutgave så vidt jeg kan se, selv om det ser veldig sånn ut ;) ? Hvor har du fått støtfangerlist med markeringslys og eu skilter? Skulle likt å visst litt om bilen din, du får lage en egen tråd om den, kan ikke si at jeg har sett noen tråd om den på VACN? Er ikke ekte Jubileum nei, men byttet ALT til Jubileum ute og inn. Utenom setene, heldigvis.. Ligger tråd på VACN;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvor har du fått støtfangerlist med markeringslys og eu skilter? For dem som ikke figurer på VACN, tyske skiltene er fordi bilen er nylig importert derfra. Tøff bil er det iallfall :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 @Andre300: Så det var deg som kjørte rundt i dalen for noen dager siden ja! Hvis du så en neger som måpet etter bilen din så var det meg gitt haha ;) Utrolig fin bil, og fy søren for en grom lyd! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 hey. vilken dal? prater vi om asker nå??? nedenfor mc donald og statoil eller tar jeg helt feil? er ikke så ille den lyden nei. du får ta og blinke neste gang du ser meg så skal jeg stoppe vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Heggedal, i Asker ja hehe :) Du kjørte forbi en volleyballbane..:) Har nok ikke dessvere bil, så blir vanskelig det gitt, men kan vinke haha! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 hvor lenge siden er dette da? da kan jeg skjønne att det er vanskelig, hehe. da vet jeg hvor det er ja, dama har fam i heggedal og bor i asker sentrum skjønner du. sikkert derfor jeg var i de traktene. da var du vel sammen med frida da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Pen bil andre3000! Er det deg jeg har sett deg litt rundt om kring i Sandvika områdene? Både i tunnellen under storsenteret og på E18? Ser fryktelig sånn ut hvertfall! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 takk, er nok meg du ser ja, dama jobber på storsentret. har aldrig sett deg der nede i tunnellene . du får ta og blinke neste gang du ser meg da. andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg