Azzido Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 var fartshumper noe problem med 60/40? nei. bare å ta det med ro det... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hvor i tyskland? link! =) Blir vel ebay da.. www.ebay.de Søk etter "FK gewinde e36" ;) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei. Henger meg på her... Har en 320ia-95 sedan,forrige eier sier helt sikkert det er sportsunderstell. Er det da samme senkesett jeg kan bruke eller er det kortere? Tenkte kansje 25/35 er passe for meg siden jeg skal ha 17" og bruke bilen til "vanlig" kjøring. Noe deler ellers som lønner seg å bytte,foringer ol ved senking? Bilen har jo gått snart 200000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Hei.Henger meg på her... Har en 320ia-95 sedan,forrige eier sier helt sikkert det er sportsunderstell. Er det da samme senkesett jeg kan bruke eller er det kortere? Tenkte kansje 25/35 er passe for meg siden jeg skal ha 17" og bruke bilen til "vanlig" kjøring. Noe deler ellers som lønner seg å bytte,foringer ol ved senking? Bilen har jo gått snart 200000... skal du først bytte understellet ville jeg nok selv ihvertfall ha tatt en runde med foringer og bærekuler osv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 for meg så ser det ut som om bmw`en blir lavere i hjulkassene bak enn forran når man senker 60mm(fremme) og 40mm(bak) ? ville evnt gått for mer senk forran da,eller mindre bak, for det ser bare rart ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 tror sterkt at 60mm er mer enn nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Viktig for meg at det ser jevnt ut i forhold til hjulbuer.. Kunne evt beholdt de orginale m-tech-fjærene bak og kun skiftet foran,kansje senken blir jevn da? Klarer ikke å legge til bilde i profilen,blir for stort...-ynk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 det tror jeg ville blitt litt rart, bedre med fire nye fjærer Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er det nok justering på camber bak for å hente inn minus camberen? eller blir jeg nødt til å kompansere med spissing vis senking over 40mm bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 40/60 blir kansje bra for meg,men da er det vel viktig å bytte dempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 40/60 blir kansje bra for meg,men da er det vel viktig å bytte dempere? Over 40mm senk er det greit å ha kortere dempere for å ikke slå i bunn... Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Blir vel litt lite med 35/25? Greit å bytte demp.siden bilen snart har gått 200000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 jeg har 25/35, fin vinterhøyde, den blir lavere til sommern... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 tror det blir høydejusterbart på meg ja, da er det jo bare å justere etter vis det blir for lavt evnt. høyt. blir vel å gå for eyecandy sitt, men får høre hvor mye rabatt jeg får ho GS først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Med justerbart understell vil sansyneligvis bilen din får dårligere kjøreegenskaper en den har nå, men hvis det kun er utseene du er ute etter så er justerbart en grei løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg