Gå til innhold

Det feteste bil-bildet DU har tatt (Ikke MMS bilder!)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Får vel legge ut noen av mine favoritter også...

 

Er overhodet ingen erfaren fotograf, men et par ok bilder har det jo blitt. Med unntak av de to siste bildene så er alle tatt med et gammelt digitalt Fuji kompaktkamera. De to siste er tatt med en Ericsson K550, men jeg legger det ut allikevel ;)

 

bf01.jpg

 

bf02.jpg

 

bf03.jpg

 

bf04.jpg

 

bf05.jpg

 

bf06.jpg

 

bf07.jpg

 

bf08.jpg

 

crown.jpg

 

crown2.jpg

 

crown7.jpg

 

crown8.jpg

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette er vel av de jeg er mest fornøyd med så langt i bilsesongen.. Dog litt stort kanskje i forhold til layouten her på forumet, men det får bare gå.. Så klikk gjerne så dere får det i fullsize (1024x683) så dere ser kvaliteten skikkelig..

 

b_310047.jpg

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel av de jeg er mest fornøyd med så langt i bilsesongen.. Dog litt stort kanskje i forhold til layouten her på forumet, men det får bare gå.. Så klikk gjerne så dere får det i fullsize (1024x683) så dere ser kvaliteten skikkelig..

 

b_310047.jpg

 

 

bra bilde.

 

gamle bilen min veit du, synd han ikke kjørt av leppa da for den ble ikke fin, men ellers bra :jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden andre her ikke er så beskjedene om og hore flere bilder i denne tråden, så henger jeg meg på :op:

 

Trykk på bildene for og få de i riktig størrelse!!

 

Orginalen: http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/avensis2004/avensis20org.jpg

 

Tok ca 2 timer i photoshop og redigere.

 

avensis20.jpg

 

Orginalen: http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/avensis2004/avensis21org.jpg

 

Tok en times tid med redigering i photoshop..

 

avensis21.jpg

 

Begge bildene er tatt på grustaket ved skedsmokorset. Forrige bildet jeg postet ble tatt hos justervesenet i lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår