Sn0mann Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 haha, godt sagt marvil, var akkurat på vei til å spør om det samme! :P svar til de pussebildene dine : Misunner deg ikke det grann! gjorde det der i fjor..fyfader så kjedelig arbeid, og så utrolig tregt det går!:P men tolmoden lønte seg! :) blir knallbra til slutt Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 pussinga blei kjempebra den , ikkje 100 % perfekt over alt , men egentlig meeeeget fornøgd. :) frontangern va kjemperå, so no driv eg å montera svart gitter nede på den , so blir den klar for montering iløpet av veka...skal bli kjekt å få det på plass..og ta nokken bilder,) MEN nokken som veit om en ting , bilen driv å rykke litt innimellom og lissom ikkje går på alle sylindre syng eg, skulle sjekke eine pluggen no fordi den tikka litt fra den pluggen, heeeilt nye pluggledninga så det e ikkje det, men der va litt olje ¨på pluggen, korleis kan eg da sjekke om det e toppdeksel pakninga eller toppakninga som e gåen ?? litt forskjell i arbeid på dei to operasjonane der , hehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 pussinga blei kjempebra den , ikkje 100 % perfekt over alt , men egentlig meeeeget fornøgd. :) frontangern va kjemperå, so no driv eg å montera svart gitter nede på den , so blir den klar for montering iløpet av veka...skal bli kjekt å få det på plass..og ta nokken bilder,) MEN nokken som veit om en ting , bilen driv å rykke litt innimellom og lissom ikkje går på alle sylindre syng eg, skulle sjekke eine pluggen no fordi den tikka litt fra den pluggen, heeeilt nye pluggledninga så det e ikkje det, men der va litt olje ¨på pluggen, korleis kan eg da sjekke om det e toppdeksel pakninga eller toppakninga som e gåen ?? litt forskjell i arbeid på dei to operasjonane der , hehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 slik blei det med nylakkerte lister og hjulbuelister... blei bra syns eg, blir seff , enda bedre når bilen blir polert og fin;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja no va nye fronten komt på , svart gitter nede og berre fryd og gammen, ka dokke syns ? :) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 dette ser veldig bra ut, clean og fin :) Var det du som gassa friskt på strekningen før du kommer inn i ørsta sentrum i går kveld..hehe ?? :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe i krysset nedom rystefeltet i hovdebakken og mot ose camping ??! viss det e der du tenke på så var det nok meg...ga den bare på 1 og 2 da ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe i krysset nedom rystefeltet i hovdebakken og mot ose camping ??! viss det e der du tenke på så var det nok meg...ga den bare på 1 og 2 da ;) kan nok stemme det var der ja, besøke pappa som overnattet på ei hytte der. Plutselig hørte jeg ett brøl som ikke kunne være noe annet enn en vr6 motor som sparket ifra ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe, janei den brøle vel litt;) men ikkje sånn mega vel ? faktisk ikkje hørt den utafra i fullt pådrag so ej veit ikkje sjøl..... Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hehe, janei den brøle vel litt;) men ikkje sånn mega vel ? faktisk ikkje hørt den utafra i fullt pådrag so ej veit ikkje sjøl..... tja, hørte den relativt godt, satt ett par 100 meter unna veien. Men er greit at biler lager litt lyd, kommer bare ann på når den gjør det. Som i ditt tilfelle hvor den lager masse lyd når du gasser på, er helt greit ;) biler som bråker like mye av å stå stille synes jeg er litt teit, om det ikke lurer noe skummelt under panseret da ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 janei enige der, min e jo heilt stille nesten når den står på tomgang....berre en fin rumling fra pottene bak, ikkje noke djup bromming på tomgang der, for det e traaaaaaaaavelt, blir jo hjerneskada av mindre. men fin lyd når ej gassa på ja, hehe...deilig det. tok MASSE bilde idag ta Golfen , min bror tok med søstra mi sitt camera..et skikkelig canon eos 400 eller noke , speilreflex..so imorga skal ej legge ut nokken, syns dei blei feeeeite;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 måtte nesten nyte finværet med litt nye bilder , min bror som lånte camera med min søster og knipsa i veg,) blei egentlig veeeeeldig tøffe syns eg.... tilbakemeldinga med takk ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 her e nokken til ;) i fart til og med.... Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 fine bilder og fin bil :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 tusen takk for den...;) blei fornøgd med bilda ja ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg