|Massern| Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Planene dine høres fine ut de, men kunne du skrivd på bokmål? Forstår heller lite av hva som er skrevet over her. Ikke no galt ment, men bare vedig tunglest, og jeg vil jo gjerne følge med så godt som mulig:): Angående fangere din, så tror jeg at det kunne blitt bra om du hadde fått gjort det ordentlig. Generelt ganske så positiv når det gjelder litt "nytenking" og planer som ikke er så ofte man ser. Men kan jo hende det ikke blir så bra også, men du kan jo samtidig cleane fangeren din, og kjøpe frontlykter med blinkere:thumb Det har jeg litt troen på. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 njaaaaaaa skeptisk, vil ha noke som ingen he ej;) hehemen jauda varmeskjold e allereide på plass det, men det duge ikkje skikkelig syns ej, trenge meir kalde luft ja;) hehe ja men da er det jo greit :D: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 bokmål(bakmål), hmm jo kan prøve da så alle skjønner, men er ikke noen racer i fremmedspråk:P hehe. neida skal ikke mobbe. cleene fanger har jeg tenkt på , men har slått det fra meg delvis fordi eg lika de blinklysa som er i dem nye blink/grøftelysa no. syns den cleene looken med de og golf4 lykter e enkelt å fint. men e sikkert rått det og som du sir. skal nok få støypa den grillen inn ok fint, må bare se når eg gidde, blir vel i vinter evt. masse plana , lite tid og litt lite penger til de heilt store planene Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 til de heilt store planene jaaaaaa? vi er lutter øre :D: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 turbo,nye kamma,dyse og svinghjul bla....har e lyst på,men får sjå ka pengane sei...tenkte evt.å kjøpe en motor brukt som e har på hand og gå løs på den mens den e ute av bilen..da kan eg evt skifte alt av pakninga ,foringa og alt...høres ikke det kjekt ut da :P drømmen om eg vann i lotto hadde vert en golf 3 syncro vr6, raske ut motor,inn med en R32 motor og 2x stooor turbo....heilbur og stoooore bremser;) ready for the track...men det blir vel med drømmen om han LOTTO ikke kjem på besøk endag;) menne, "ja de peeenga , ja di penga..." Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 eeer til bekrymriiing lalelalalalal! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 MEN det e sku sei va det at bilen lekker fortsatt kjøleveske, masse, men no ser det ut som det kjem i underkant av radiator der...for resten e tett...skifta termostathus og slanga og rør, men det lekker fortsatt masse men som sagt under frontleppa der. NOKKEN som he vore borti dette? typisk eller? evt e det en heilt vanlig golf3 radiator det der eller e den "spesiell" på vr6...typsik det. e ivertfall drittlei no av å fylle på kjøleveske og vatn, fra en dag til en anna kan det vere så masse som heile kjølevansbeholderen som e tom;( Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 MEN det e sku sei va det at bilen lekker fortsatt kjøleveske, masse, men no ser det ut som det kjem i underkant av radiator der...for resten e tett...skifta termostathus og slanga og rør, men det lekker fortsatt masse men som sagt under frontleppa der.NOKKEN som he vore borti dette? typisk eller? evt e det en heilt vanlig golf3 radiator det der eller e den "spesiell" på vr6...typsik det. e ivertfall drittlei no av å fylle på kjøleveske og vatn, fra en dag til en anna kan det vere så masse som heile kjølevansbeholderen som e tom;( det kan jo være sprekk i selve radiatoren, jeg hadde det, og man så ikke sprekken før man så vannspruten sto ut derifra! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hmm ja fe ta å sjekke opp ditta heilt sikkert , for tru kanskje det e eg som har vert IDIOT å nok fylt på kaldt vann føøøøør bilen har kjølt seg nok ned, å da sprekk vel radiator kjapt..??! eller?! uansett, nokken som veit om det e standard g3 radiator, og om den e dyr? Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 høres litt vanskelig ut det med den grillen du skal lage. koffor ikke gjøre det sånn som meg? http://www.bilforumet.no/topic/112598-min-golf-iii-18i-96/?do=findComment&comment=1358870 Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hmm ja fe ta å sjekke opp ditta heilt sikkert , for tru kanskje det e eg som har vert IDIOT å nok fylt på kaldt vann føøøøør bilen har kjølt seg nok ned, å da sprekk vel radiator kjapt..??! eller?! uansett, nokken som veit om det e standard g3 radiator, og om den e dyr? uansett når det er plast så er mulighetene for sprekker der. Men om det har blitt tømt kaldt vann i en varm radiator er det store muligheter for at det enklere blir sprekker. Men har du prøvd med slik radator tett? fåes på de fleste bilrekvisita butikker! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 ja har prøvd radiatortetting, men det funker bare en liten stund. så det er nok kanskje radiatoren som lekker ja, bare så helvete å se kor det kommer fra. kjørte 3-4 runder igår i gata og da ble bilen ganske varm 96 grader oljen. åsså lå vel kjølevannet på rundt 90...så plutselig lyste lyset, da var det tom tank. så da venta eg ei stund å fikk meg en kanne med varmt vann å fylte på. så må nok ha meg en radiator ja en plass, smekke den på å bli fornøyd;) hehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 heisann :) fin bil du har! er det TSW Kyalami Chrome du kjører rundt med? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 takk takk for det rampi! det e Kyalami ja, men ikkje chrome...den heilt vanlige ja;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 skammfine felger da, 17" ? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg