Gå til innhold

Liker ikke sletting av poster

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

synes det er dumt av dere og slette useriøse poster.. vi seriøse trenger noen useriøse også.. så vi kan omge oss over de "dumme\teite" innlegga.. :w00t savner spesifikt denn posten til bruker kn00t om den sure nettsia hans.. men det var liksom litt søtt samtidig..

PS: hater annonseselger og off topick så jævlig

Trenger litt mer korny humor her også ettersom alle prøver og være KRB og petter solberg på en gang men ingen er det.. så jeg tror budskapet egentlig er att alle ikke må være så ovapå og att admin helller må flytte useriøse poster i stede for og leke gud og slette dem.. og folk må ikke bare si "jeg skal kjøpe hele tiden" når de heller kan legge ut ett bilde hvor de har kjøpt det og setter det på bilene sine (eks: datasprut og div skjermbreddere osv) på forhånd takk til alle som er enige :cook

finn formelen for $=hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar og flytter denne, siden den var feilpostet.

 

Off-Topic: Off-topic om temaet BIL og motor som ikke passer i de andre forumene.

 

Den tråden du referer til ble slettet da jeg ikke ønsker brukerene av dette forumet så vondt!

Hadde vi ikke slettet diverse poster kunne vi likegodt lagt ned hele forumet siden det da hadde blitt ødelagt av tåpelige tråder etc.

 

P.S: Har du lest denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=100313

 

Hvis ikke så anbefaler jeg den på det sterkeste!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du mangler eller søker er altså mer seriøsitet fra folk? som f.eks. Jonte sin tråd, den er jævli bra, men fyff så mye OT der.

 

Om alle hadde skjerpet seg (og dette har vi diskutert mange ganger), så hadde vi blitt ett bedre forum.

 

jeg savner ikke spam og dritt posting smo kn00t sin råttene side, for det første så var inlegget veldig useriøst, men tanken var god, og jeg synes han skulle alge en prosjekttråd og fortelle om bilen sin og kompisen sin, og linke til siden derifra.

 

dette var mitt syn.

 

EDIT: dette er en veldig, veldig bra tråd, startet av Øyvind (postet av Viking):

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=100313

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en gang et sted at det er en grunn til at vi har to ører og øyne, men bare en munn. Det er naturens måte å si at du skal ta til deg fire ganger som mange inntrykk og informasjoner som det du klarer å trøkke ut av munnen din. Kilde: ukjent.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår