Preludethomas Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hei. Vurderer å kjøpe meg en -91 supra turbo targa. Vil gjerne spørre noen som har en slik bil om hvordan den er? Ikke mange som har slike er det vell? Hvordan er den å bruke om vinteren, noen typiske feil? bruker den mye bensin? ellers noe positivt om den?? Noen som vet boltsirkel? og en ting til, jeg har lyst på amerikanske baklykter til denne, noen som vet om det er mye som må byttes da, eller er det kun lyktene? Mulig karrosseriet er annerledes også? mvh Thomas Siter 1996 Audi Cabriolet 1987 Volkswagen Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Supra som vinterbil? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Ja, det hadde vært artig da :lol Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hei. Vurderer å kjøpe meg en -91 supra turbo targa. Kjør på :) Vil gjerne spørre noen som har en slik bil om hvordan den er? Ikke mange som har slike er det vell? Er vel roughly bare marginalt fler enn det er av mkIV Supra kan jeg tenke meg :) Hvordan er den å bruke om vinteren, Har ikke testet mkIII Supra på vinterføre selv...men du kan jo høre med SUpra-gutta her da :) http://www.ts-ogn.no/phpBB2/index.php noen typiske feil? Ingen spesielle utover det som er vanlig på en såpass gammel bil :) Har hørt ting om topppakning på "greit" trimmede eksemplarer da :) (Denne bør skiftes før man tar helt av på trimm-fronten etter hva jeg har forstått :D) bruker den mye bensin? Den er glad i bensin så vidt jeg kan huske ja :) Men...det er verdt det! :d ellers noe positivt om den?? Rekkesekser med turbo :D Targa er jo bare konge da! :D Noen som vet boltsirkel? 5x114,3 og en ting til, jeg har lyst på amerikanske baklykter til denne, noen som vet om det er mye som må byttes da, eller er det kun lyktene? Mulig karrosseriet er annerledes også? mvh Thomas Not shure :) Igjen...hør med mkIII gutta på TS-OGN-forumet :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 ...og til dere andre...Supra er KONGE vinterbil det! :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 vell.. jeg har kjørt ørlite grann på snø med min supra(-91mod, targa, manuell, turbo) å det er rett og slett slitsomt... ratte hele tida... det er ikke noe jeg gidder å gjøre igjenn... det er jo 75% sperre også da... så den skyver jo rompa ut ganske lett... men så er ikke jeg noen persom som gidder å ligge i 5 gir heller da... heller 5000 rpm... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 vell.. jeg har kjørt ørlite grann på snø med min supra(-91mod, targa, manuell, turbo) å det er rett og slett slitsomt... ratte hele tida... det er ikke noe jeg gidder å gjøre igjenn... det er jo 75% sperre også da... så den skyver jo rompa ut ganske lett... men så er ikke jeg noen persom som gidder å ligge i 5 gir heller da... heller 5000 rpm... Så det du sier er at det er bilen sin feil at den slipper når du er hard på gassen? Hvor så jeg forresten den "hammer-mot-hodet"-smiley'en? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Så det du sier er at det er bilen sin feil at den slipper når du er hard på gassen? Hvor så jeg forresten den "hammer-mot-hodet"-smiley'en? nope er ikke det jeg sier... men hadde jeg hatt interesse av å har en daukjørt bil hadde jeg kjøpt en likbil... uansett så er ikke den bilen noe spesielt egnet til å kjøre når det er glatt... den bare spinner... det er ikke noe fett å kjøre i gang i et lyskryss og begynner å spinne girer opp i 4. å eneste som skjer er at dumpen plystrer noe vanvittig... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 nope er ikke det jeg sier... men hadde jeg hatt interesse av å har en daukjørt bil hadde jeg kjøpt en likbil... uansett så er ikke den bilen noe spesielt egnet til å kjøre når det er glatt... den bare spinner... det er ikke noe fett å kjøre i gang i et lyskryss og begynner å spinne girer opp i 4. å eneste som skjer er at dumpen plystrer noe vanvittig... Det justerer man med høyrefoten :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Det justerer man med høyrefoten :) hvordan gjør jeg det? har blytupp i høyrefoten jeg... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 vell.. jeg har kjørt ørlite grann på snø med min supra(-91mod, targa, manuell, turbo) Ørlite grann holder ikke som testgrunnlag da :D å det er rett og slett slitsomt... ratte hele tida... det er ikke noe jeg gidder å gjøre igjenn... det er jo 75% sperre også da... så den skyver jo rompa ut ganske lett... LOL :D Du blir ikke akkurat noe dårligere sjåfør av å lære deg å ratte bakhjulstrekker med "litt-over-snittet-antell-hester" på vinterføre vettu :D men så er ikke jeg noen persom som gidder å ligge i 5 gir heller da... heller 5000 rpm... Tja...ikke spesielt taktisk det da... Kjører du slik når motoren er kald også?! Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ørlite grann holder ikke som testgrunnlag da :D LOL :D Du blir ikke akkurat noe dårligere sjåfør av å lære deg å ratte bakhjulstrekker med "litt-over-snittet-antell-hester" på vinterføre vettu :D Tja...ikke spesielt taktisk det da... Kjører du slik når motoren er kald også?! nei vet du hva... jeg har sett stempler som har blitt kjørt hardt, kalde.. nei... jeg lar bilen stå på tomgang til den når driftstempratur før jeg kjører... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preludethomas Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 ingen som bor i ved trondheim og lar meg svipe en tur med en mk2 eller mk3 da? :p :bump Har aldri kjørt en! :eek: Siter 1996 Audi Cabriolet 1987 Volkswagen Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg