nos Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Jeg har en bensindreven Stadium Truck (Kyosho Ultima ST), som har stått i ro siden jeg kjørte sist gang i sommer. uhellet skjedde 5 minutter etter jeg hadde fått på effektpotta :D jeg knuste broa til ene fronthjulet +++ jeg hadde jo tenkt å kjøre litt i vinter, så når jeg får tak i delene, skal jeg teste å kjøre litt på de sundslitte dekkene mine før jeg prøver tegnestift-teorien til Pudding :) til dere andre som skal prøve bilen på isen: tre ballonger rundt servoene! da blir det ikke fuktighet inni dem, ergo; de holder seg godt over vinterhalvåret ;) Siter DOH! anger2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 nødtriks jeg brukte i regnværsløp var ballong, og masse crc.. sprute crc inni servo osv :D holdt fukta bra unna. funka ihvertfall lenger enn uten :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by hfracing nødtriks jeg brukte i regnværsløp var ballong, og masse crc.. sprute crc inni servo osv :D holdt fukta bra unna. funka ihvertfall lenger enn uten :D Det fant jeg ut og, men jeg brukte ikke ballong da. :D (Kjører om vinteren) Fikk bare kjørt et par minutter før hele bilen klikka. Gikk på full rus i gjerdet til naboen! :D Sprayet så på crc på kontakter og servoer. Da funker det! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Henrik Her er en film fra noe kjøring ca 4 uker siden. Ofna Ultra lx pro Noen andre som kjører ofna her ? Har du kjøpt din Ofna bil i norge? vet du om hvor de selger slike? Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by GT-R Det fant jeg ut og, men jeg brukte ikke ballong da. :D (Kjører om vinteren) Fikk bare kjørt et par minutter før hele bilen klikka. Gikk på full rus i gjerdet til naboen! :D Sprayet så på crc på kontakter og servoer. Da funker det! ;) bare ikke glem å fylle opp mottakeren med crc også da.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Metro^ Har du kjøpt din Ofna bil i norge? vet du om hvor de selger slike? Jepp ! den er kjøpt i Oslo Butikken heter Micromonsters og ligger på sinsen www.micromonsters.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Legger ut en film ifra romjulen. Slet med litt dårlig feste :) http://www.home.no/gt-r/Vinterkj%f8ring (Høyreklikk og lagre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grev bimmer Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 heisann tror jeg kjenner deg gutt. jobber med subaru du? Siter det er bere men nå enn det har vøri men det blir alldrig så bra som før det vart så gæli som det det er nå........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by grev bimmer heisann tror jeg kjenner deg gutt. jobber med subaru du? Jobber ikke med Subaru. Spørs om det ikke er en annen du tenker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by GT-R Legger ut en film ifra romjulen. Slet med litt dårlig feste :) http://www.home.no/gt-r/Vinterkj%f8ring (Høyreklikk og lagre) Location bak elverum sport ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Henrik Location bak elverum sport ? Stemmer nok det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by GT-R Stemmer nok det ja :) Tilfeldig eller jobber du der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Henrik Tilfeldig eller jobber du der ? Tilfeldig bare, bor like i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Har du vert på starmoen å prøvd å kjørt ? rc bil altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Ja, var der i sommer og kjørte i depoet der go-karta holder til. Kjørte på nylagt asfalt. Var morro helt til jeg kjørte i ei tønne sånn at styrestagget røyk. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg