bjorke Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 litt offtopic men: jeg har en tamiya king blackfoot som står og støver ned i garsasjen. hvor kan jeg levere den for å fikse den?(masse kødd med den skjønner du) tenkte på hoppyshop i trondheim hvor jeg kjøpte den...vet du noen hvor mye det koster? Eller har noen andre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Ikke en video av mine biler, men den er fet uansett. Den er fra samme firma som jeg tar inn modell biler ifra: http://www.jadatoys.com/RC_SPEC/RC-movieSMALL.mov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 kul tråd! er det ikke fler som har filmer? har lyst på rc jeg også! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Er det noen som kan legge ut en film for meg. Har en 1.40min lang film av bilen min. (20MB) Masse sladding og testing av toppfart! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 fikk pm'n din vr6 har sendt svar tilbake :D forresten så har jeg lagt ut mere video av volvoen en min nå ikke så mye da, men i en litt større er det et par scener fra rc bilen min direkte til filen : video ikke bry dere om fullsize bilene, kjøringen med dem suger :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 her er filmen til VR6 faktisk rå! :D bruk lagre mål som og last ned HPI .mpg takk for film VR6, bra du ofrer alt for filmen hehe Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Pudding her er filmen til VR6 faktisk rå! :D bruk lagre mål som og last ned HPI .mpg takk for film VR6, bra du ofrer alt for filmen hehe Takk for serverplass Pudding. Kan jo ikke kjøre som ei kjerring akkurat :D Bilen er på veien igjen til helga. Beklager litt dårlig filming pga at kameraten min ikke hadde brukt kameraet før ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hehe sier litt om hvor fort slike biler går da når de kjører fra kameramannen :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Pudding forresten så har jeg lagt ut mere video av volvoen en min nå ikke så mye da, men i en litt større er det et par scener fra rc bilen min direkte til filen : video ikke bry dere om fullsize bilene, kjøringen med dem suger :P Stilig keep it coming... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Pudding her er filmen til VR6 faktisk rå! :D bruk lagre mål som og last ned HPI .mpg takk for film VR6, bra du ofrer alt for filmen hehe Fy faen jeg skjønner åssen du greier å kontrollere bilen når det går så fort :D så jo forresten til slutt at du ikke greide det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 hehe right on nei du kan ikke røre mye feil på stikka når du kjører på full guffe ja.. bilene er jo så skvetne som fy :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by MuVo litt offtopic men: jeg har en tamiya king blackfoot som står og støver ned i garsasjen. hvor kan jeg levere den for å fikse den?(masse kødd med den skjønner du) tenkte på hoppyshop i trondheim hvor jeg kjøpte den...vet du noen hvor mye det koster? Eller har noen andre tips? altså jeg er feil person å spørre om dette har selv en Kyosho USA 1 batteri som var en av de feteste monstertruckene... den ble også bare stående og støve ned og jeg spurte litt i noen hobbysjapper om å fixe den opp og det kosta så mye at jeg bare droppa det med en gang det jeg gjorde isteden var å kjøpe en kyosho bensinbil i byggesett også brukte jeg alle de delene jeg kunne fra den gamle usa 1 bilen min servo kontroll sender batteri og alt slikt.. som sagt spør heller de som er ordentlig inne i RC om dette, som .feks HF-rallye (golf) tror jeg.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Ikke min bil,men jeg fant en side med noen klipp.... http://www.home.no/rc-rally/galleri_video.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 VR6: Åssen motor står d i bilen din? 2,11 ? 2,5? er d gir på den? Har tamiya bensin bil 1:10 selv med porsche boxter kaross 4WD og 2.11 motor, er i militæret nå, men skal prøve og fåfilma når jeg kommer hjem på perm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Vel... Står fjernstyrte biler... og dette er jo d, litt små... Men uansett, filmet med fotoapperat og redigert i windows movie maker... Her er filmen md min mini R/C racer: http://home.no.net/mfborge/files/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg