Big-Z Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 er det noen her som har fjernet nøkkelhullet i lista på bakluka, slik at det er en glatt list.... har montert el. åpning av luka idag og kunne tenkt meg å bli kvitt den knappen! post gjerne noen bilder! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Hvor fik du tak i det da el åpning ? har lyst til og lage meg det jeg også! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 jeg har fjerna låsen! ligger bilder på hvit golf2 greine... bare kjøpte en lik list på hoggærn og skjærte ut så det passa rett inn i hullet! støpte fast med sikafleks på baksiden, sparkla over, pussa, sparkla, pussa.... til det ble sånn passe bra... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 man får vel kjøpt hos noen som forhandler cdcardic ting og tang. eller på http://www.cdcardic.com delenr 490252 direkte link :cool: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Jeg kjøpte min hos Bilradiospesialisten i Trondheim, http://www.bilradiospes.no Betalte med Visa, da sendte de fraktfritt. Funker fint, lett å installere. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg