Gå til innhold

"tester" over hva en epa tåler...

Ranger emnet


Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

noen som har halvgalne historier om hva en epa tåler? :P

 

bror min eigde min 240 før meg , kjørte på ei rundkjøring (25 cm høg , ingen høg kant ) i 120km/t , hoppte et goooodt stykke!! folk som såg på trudde han hadde mistet siste hjernecella si! senket den etterpå , hjulstilling , ingen feil i hjulstillinga!!! hehe og pentafelgene overlevde :D

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,skikkelig solide greier...men det ville nesten vært litt synd hvis det hadde kommet skader på den,for den var jo så strøken :)

det var da den var SKIKKELI strøken , så begynte an å kræsje den , ca 4 ganger i fronten....en gang tok an en A4 bak , skader : 50000, volvo : ny hovedlykt , og grill... :P så rygget an på gamle typen pajero , vrengde fangeren på pajero'n (di av tykkt metall) og et blinklys , og bulk i skjerm , volvo : h.baklykt , liten bulk i bakluke. :P heheheeh go bilen så har bevist seg selv igjen og igjen

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gammal 80 mod 244 som jeg herja litt med, drev å kutta svinger og sladda inn i noen busker.. Eneste som røk på den bilen var et bremserør... Også datt eksosen av 500ganger helt til vi hang den opp med kjetting.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg og en kamerat ribbet en 760 i jula , den ble startet med klakka i bunn , og 15min med spinning og herjing på en åker med klakka i bunn , uten vann , og lite olje... ska sei den 6'eren drakk!!!! etter me hadde tatt det me ville ha , fant bror min fram Massey Ferguson med kjetting , og kjørte over bakluka , presste inn b-stokk , ned taket , og ned fronten :D heeh

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en 1981 mod 244..b21a motor....som vart børna ut 10 dekk med av gamle eigeren...so kjøpte eg den...børna 5 dekk ca...ditte e helt til dekka smelle vel å merke...so bestemte eg meg før å vrake den...kjørte ut på ei mark...herja som faen..so small akslingen...denn jekk til hellvette pga feil giring....skolle gire til 2 når eg sto å børna,men so tragg eg revers på en errlanna merkli grunn...so då jekk den....å motorn er de seigaste eg har vår borti...va ikkje under 6000omdr....kjørte opp 60 liter bensin på FOLL gass....so vart eg leide....førr trengde penge..so den måtte vrakast...tappa ta kjølevæske å olje på motoren...holt foll gass i fri...på ventil flyten...i ca 10 min...då varme skar den sei!!....men va berre å slepe i gong ette på..men då va der sikkert berre 50 hk so levde...:P men volvo tåle de meste....VOLVO KVALLITET FØRR FAEN!!...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keep it coming!! hehhe ingen flere så har funne på no som kan betraktes som hardkjør med epa'n sin ?

 

Epa er jo ikke en beskrivelse på en volvo, eller noe vi har i norge for den slags skyld.., men kall det hva du vil

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..

jeg byttet til meg en 245, mot en lcd-skjerm (dvd-skjerm til bil).

vi var inni en lastebil verkstedshall, som hadde en kran somkunne løfte 20 tonn,eller hva enn det var.. var sånn kran som kjørte på skinner i taket.

 

men, ja.. bilen ahdde ikke baklys.

vi tok kranen inn der baklysene hadde vært og løftet den etter karrosseriet.

det gikk fint! ble selvsagt litt bulket.

 

så tok vi belte ut døren og løftet bilen etter belte også!!

 

vi gjorde mye kødd, som å feste en stol i kranen.. så drev vi å heiste hverandre ned i motor-rommet, smellte hverandre mot bilen, etc... hehe.. var ganske morro.

 

skal si vi var overrasket over at beltet ikke røk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår