Zemeckis Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hei Fundere på å monter et K/N filter på min 240, men er litt usikker på hvilket som passer best. Er det vanskelig å montere? Mulig å få en liten gjennomgang på hvor den bør monteres og hva jeg trenger o.l? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Denne er god veit du Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 K&N er dyrt! Du bare bruker hue litt når du skal montere..Åpne panseret og se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnightRider Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 K&N e fett! monterte det i bilen min for en stund tilbake, tok ikke lang tid og var i sårlig vanskelig. Tror det er lettest for monteringens del å ha et rør formet K&N filter. Riv bare ut luftfilter boksen, kort ned litt på rørene, sånn som jeg har hørt er det mer effekt jo nærmere filteret er motoren. å lager mer lyd hvis du bytter plast rørene med stål rør! men e egentlig k&n filter lovlig??? Siter It's lack of faith that makes people afraid of meeting challenges, and i belive in myself. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 knfilter er fullt lovlig. man mister heller ikke garantien på bilen. uansett så ville jeg aldri gått for det flate filteret som skal rett oppi originalfilterboksen.. må ha et pent ett som feks disse Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 åpent konfilter selvsagt :) ser bra ut og lyden blir jo betraktelig bedre Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnightRider Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ja filteret skal være like åpent som kjerringene på kaien, Og størrelsen teller. har ett av de største som går til personbil, så jeg får ikke så mye effekt men fet lyd. Siter It's lack of faith that makes people afraid of meeting challenges, and i belive in myself. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Texacom: Good Shit yodude Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 K&N e fett!monterte det i bilen min for en stund tilbake, tok ikke lang tid og var i sårlig vanskelig. Tror det er lettest for monteringens del å ha et rør formet K&N filter. Riv bare ut luftfilter boksen, kort ned litt på rørene, sånn som jeg har hørt er det mer effekt jo nærmere filteret er motoren. å lager mer lyd hvis du bytter plast rørene med stål rør! men e egentlig k&n filter lovlig??? mer effekt desto nærmere motoren? næ..mer effekt desto kaldere luft, og sist jeg sjekka ble luften varmere og varmere til nærmere motoren jeg kom! og til du som la ut det bilde med div. filtre..er vel slike filter du monterer rett på forgasseren, type "dobble webere" filter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg