InzMaizter Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Selger alu felger til golf 2 bolt sirkel 4X100. De er en del kant kjørt men skal ikke ha mer en 500 for dem så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 har du noen bilder av de eller? gjerne sende de til meg på mail? pixel_artist@hotmail.com. er muligens interesert. Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 send meg også , snow_northern@hotmail.com Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 kan godt sende til meg også... ole-h@fyll.net Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg