toreb Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 er rå den bilen der! over 200hk ja. bra du ikke setter lista for høyt ihvertfall :lol men skal du beholde de gamle felgene? syntes ikke de er spesielt pene igrunn,.. men det er nå min mening :biker he he ja skal beholde felgene ja..passer bra med 10" brede bak..ja ikke alle har samme smak vet du..kjedelig hvis alle hadde samme felgene. kiddie Siter bmw325tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreb Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 da er bilen endelig ferdig så jeg slenger ut ett par bilder:) Siter bmw325tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Bare en ting å si!! KONGE... :) Gjennomført.. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 fått bremsa bilen? evnt. hva ble resultatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Feit! fy faen så rått det er med bredding! ;D Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 finnes ikke noe videosnutter ell noe slikt av denne bilen. så lyst til å se på denna i aksjon. den må jo gå noe inni hinsides. drømmeprosjekt som jeg kanskje aldri får oppnåd som noen andre har oppnåd :P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Oij .. Dæven denne var fin! Helt rå bil! Clean bil .. Fortsett sånn :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Pent eksemplar, er stor fan av E30's faste, stive og moderate former.. Keep it nice and simple ;) + M3 bredding på den er DRØYT pent å se på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreb Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 takk for mange fine ord:) jobber med motoren igjen nå..skal skifte en del saker innvendig+ ny turbo så har litt og henge fingrene i denne vinteren også..film kommmer til sommeren:drive2 Siter bmw325tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 E30 er så rått... Det er typ eneste bmwen jeg virkelig kunne tenkt meg, for jeg er volvoman forløpig. Og turbo i den igjen..MMM... Sykt pen og rå bil, den falt virkelig i smak selv om jeg ikke er så veldig fan av bmw. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 e30 m3, eneste akseptable bmw... og denne var extraordinært pen :) effekt var det i denne da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg