Gå til innhold

integrale/mgb: BMW 325 turbo

Ranger emnet


integrale/mgb

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meget pent må jeg si! lagd rørene selv? ble bra finnish på rørene. har du noe mer info om prosjektet? =)

Alt er laget sjøl utenom ic. der fant vi en som passet akk. er ikke min bil,bare bygger jeg. men tror det er en 86 mod cab. turbo er en T03 tror jeg. ellers er olje kjøler flyttet til venstre side å den er av typen japs turbo diesel. men den passet da bra så.alt er bygd slik at det kan skrus av med lette grep. ic kan demonteres uten å ta bort støtfanger å inn/ut plate hvor filtret står er skrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin løsning med luftfiler :) Men en stor fy-fy; gule slanger i kombo med blå = Svensk sick

Hva skjules under ///Mulle Mekk, LMM?

di gule ble brukt i manko på blå for test start. di er vel byttet no tror jeg. Mulle mekk er vel egentlig et data spill for barn men vi kopierte navnet bare. ( men med M power M da seff ) Litt mange som har kule navn men bare klabber så ett ironisk navn passet bra da synes jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke så lurt å ha LMM på trykksiden? hva med å flytte den til innsugsiden? det gjorde jeg. LMM er vel ikke laget for å operere under trykk.

Er rørene lagd av alu? stål? rustfritt?

ja det trodde jeg også men hørte litt rundt å det skulle ikke være noe problem før du kom godt over 1bar. denne har org innmat så det blir vel ikke kjørt på mer en 0.4.bar rør er av rustfritt 316l men den neste som jeg skal bygge på blir i alu 3"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke så lurt å ha LMM på trykksiden? hva med å flytte den til innsugsiden? det gjorde jeg. LMM er vel ikke laget for å operere under trykk.

Er rørene lagd av alu? stål? rustfritt?

Litt OT, men testet du med LMM på trykksiden, siden du flyttet over til før turbo?

En fordel ved å ha den på trykksiden, er vel at man kan bruke åpen dumpventil :D

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår