a-u-d-i_s-4 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 nå har jeg gjort det igjen,kjøpt en golf 2 Devil og har lyst til og få den litt sprekere.men siden det er såpass "mange" med 90 fangere osv så blir det kjedlig,og old school begynner det og bli en del av. derfor har jeg bestemt meg og gjøre bilen om til rat look he he. dette skal gjøres med bilen. -lakkeres militær grønn matt -senkes 60/60 + senke skåler freme -små bredde kant felger + specere -og beholde små bulker + noe rust he he dette blir nok bra he he bilder kommer i morgen.. vis det er noen som har noen bilder av rat look golfer så hiv dem inn på tråden,eller om dere har noen forslag om mer som kan gjøres ?? damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Dette hørtes spennende ut må jeg si. Hehe. Bare du får det gjennomført, så kan det bli skikkelig kult. Takstativ med en rusten oljetønne oppå, gjør seg jo veldig da:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Har senkesett med dempere hvis du er interessert. Lite brukt! Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hehe,dette blir sikkert tøft. få ut bilder så blir det bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kult at noen tørr å dra det i den retningen også! Stå på! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 sleng ut noen bilder daaa? kommer til å bli bra detta;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 noe slikt: er noe av det råeste jeg har sett iallefall :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Tja, ontopic eller ikke, her er litt inspirasjon Flere av den her Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Tja, ontopic eller ikke, her er litt inspirasjon Den var seriøst pen, hvis man kan kalle den det. Likte den godt ihvertfall. Til og med skiltet henger skakt. Morsom detalj gitt. Hehe. Rart at no som egentlig er så stygt, kan være så pent:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-u-d-i_s-4 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hei på dere. bilder kommer så fort jeg får dig.kamraet regner med at det er i morgen Devil mange bra bilder der,takk for de. eller har lakken kommet til hus oliven grønn matt he he stygg som f... og så har jeg funnet et ganske godt brukt takstativ på hoggeren. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hehe, dette høres bra/dårlig ut. Gleder meg til å se hvordan det blir fremover :cocain: Må jo prøve å få til en skikkelig styggpen Golf. Bokstavelig talt:tannløs Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Den var seriøst pen, hvis man kan kalle den det. Likte den godt ihvertfall. Til og med skiltet henger skakt. Morsom detalj gitt. Hehe. Rart at no som egentlig er så stygt, kan være så pent:rolleyes: den var jo ganske så strøken da uten om lakken, var nice den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ganske genialt opplegg egentlig. Bilen er jo strøken stygg:) Mye rart folk driver med, men jeg liker det uansett! Spesielt å koste på en bil for å få den stygg igrunn. Men ser jo pent ut da:D Hehe, om dere skjønner hva jeg mener. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Da ser man egentlig hvor mye felger og senk har å si, hadde bilen vært høy med stålfelger hadde den sett ut som en hvilkensomhelst sliten golf Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 syns den nesten så finere ut med ats felger jeg da;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg