skarpH Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Heisann Det kommer ikke noe luft ut fra vifta helt fremme ved ruta foran ;( Alle de andre fungerer, men ikke den. Da blir det mye dogg og jeg ser ikke så mye på min VW Passat 90 mod. Noen som vet hva det kan være? En slange som er løs / ødelagt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trion Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Enten har du en slange løs, noe jeg tror er lite sannsynlig, ellers så har noen av ståltrådbitene hoppet av bak den knappen man justerer lufttilførselen. Snapp ut cd spilleren osv. og se, evt. med et speil, om du kan se noe som henger løst inni der. Siter '94 Passat '95 ZXR 750RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Om viften går for fullt og du ikke får luft er det helt sikkert et spjeld som ikke beveger på seg når du skrur på retningen på luften. Ligger ganske knotete til men om du tar ut cd-spiller og hanskerom burde du klare å finne ut av det. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg