mr.jenssen Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Jepp, bare å nappe i lengderetningen på bilen, altså ikke napp mot midten av bilen, da ødelegger du klipsene. Et tips er et lite speil som du kan stikke inn der, da ser du hvordan det ser ut. Blir lettere å pelle løs da. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hmm.. jeg har sett no.. hvordan får jeg tå de klipsa? hvilket verktøy må jeg bruke? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 ingen som vet? er litt hastesak pga jeg er bare hjemme i helgene! :( Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 joda, en liten skrutrekker.. så vipper du opp den ene delen av klipset og glir den av.. du skjønner , det er ikke så lett å forklare :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 jepp.. men jeg lurte på hvilket verktøy!:P bynte og kuke med ei nebbtang! men var vanskelig! :( skal ut og prøve no! :) takk for svar.. kommer kansje mer etterkvart.. viss jeg ikke får det ti! :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 fikk det til! :D tusen takk! :):) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 du får det til med fingrane og. trenger ikkje noko verktøy Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg