Reset Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hei, jeg var uheldig en dag.. panseret spratt opp i fart og panserhenglsene blei ødelagt.. ene vart bøyd og andre knekt! det jeg må gjøre no.. er og bytte de spørsmålet er, er det vanskelig og bytte de? hvordan? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 de er tredd inn på en bolt med et klips på.. bare se inn under vannbrettet, så finner du det klipset. sprett det av og panserhengselen kan tres rett av.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hmm... oki.. hvor lang tid går det? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 på å gjøre det ? 30 sek på hver side vil jeg tro :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 det er snakk om de hengslene helt bake med torpedoveggen? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ja... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 oki, kjempe greier.. takk for svar! har hørt at det var en som skulle prøve på det.. men han klarte det var for mye arbeid! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 da er han dum.. kan være litt vanskelig å se de, men du kjenner de godt, og kjenner du den klips typen, så smetter du dem rett av.. hvis du vil trene eller se, så kan jeg si at det er samme klips som står på de to tappene som lenker stolrygget til setet på framstolene på g2. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 hmm.. skjønner ikke helt! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 prøv å gjør det når du ikke har noe lys da galagher:P da er d ikke så lett Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 han sier jo at det er ikke so lett og se.. må kjenne seg fram.. da er det jo samme f*** hvor lyst det er! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ser de egentlig ikke uansett nei :) men vet du ikke hvordan de ser ut eller fungerer, kan jeg skjønne det kan være litt knotete.. du ser de hvis du lener deg helt ned i vannkassa litt på skrått :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jeg får se til helga :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Her er det bare å føle seg frem....kan sitte i masse møkk, og er litt skarpe kanter, så er fort at man får litt flenger. Men når du først får av den ene så er du mer enn halvveis:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 er det bare og nappe av klipsa da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg