rockfordchris Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 fungerer det fint å sette plexiglass i kassa? eller blir lyden/bassen mye dårligere da? er jo kult når man ser godsakene, gjerne opplyst med litt neon;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det byr ikke på problemer å ha vindu i kassa. Men jeg anbefaler deg å bruke glass og ikke akryl/plexi. Akryl blir veldig fort ripete og glass er stivere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 @Earthquake Hvordan fester du da glasset? Og vilken tykkelse bør man ha? Herda eller vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 @Earthquake Hvordan fester du da glasset? Og vilken tykkelse bør man ha? Herda eller vanlig? Jeg svarer for Pål jeg, han er ikke oppe så tidlig om morran han....! :bump Vanlig glass, festes med sica eller tec-7. Tykkelse kommer ann på hvor stort glasset er, 6mm. for små ruter, 8mm. for litt større. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kan også være lurt å frese et spor til glasset om du bruker tykke plater i kassa. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 jeg satt på et 10mm sota(FETT!!!) glass i min. brukte silikon....bare la den over åpningen på innsiden. Det blir jo en dum kant på utsiden, men har ikke fres så denne måten ble det letteste. Resultatet er til å :w00t av!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Kan også være greit å sveise sammen en ramme til glasset i stål.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg