Gå til innhold

Bullet camera. nytt!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle legge ut mitt bullet camera for salg. Er helt nytt. har ikke fått testet det en gang. Kjøpte det i høst, men så har jeg aldri fått handlet meg et kamera å bruke det sammen med. Og så ser det ut som jeg skal sitte på skolebenken i 3,5år til så da har jeg ikke noe bruk for det lengre.

 

Gå på denne siden, og så er det pakke nummer 5

http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm

 

 

står der til 155£ og følger med 10 ekstra replacement glass(står nederst på siden) 2£ per stykk. totalt 175£ + frakt og moms. vet ikke hvor mye dette kan være verdt jeg. Husker ikke hvor mye frakt og moms kom på, men ble ikke det rundt 2800 tro. da er vel 2000 grei pris å selge det for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Tenkte jeg skulle legge ut mitt bullet camera for salg. Er helt nytt. har ikke fått testet det en gang. Kjøpte det i høst, men så har jeg aldri fått handlet meg et kamera å bruke det sammen med. Og så ser det ut som jeg skal sitte på skolebenken i 3,5år til så da har jeg ikke noe bruk for det lengre.

 

Gå på denne siden, og så er det pakke nummer 5

http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm

 

 

står der til 155£ og følger med 10 ekstra replacement glass(står nederst på siden) 2£ per stykk. totalt 175£ + frakt og moms. vet ikke hvor mye dette kan være verdt jeg. Husker ikke hvor mye frakt og moms kom på, men ble ikke det rundt 2800 tro. da er vel 2000 grei pris å selge det for?

 

 

Hei, følger det med noe feste brakett?? Er mikrofon å cam separert? Trenger camera strøm?? Har du produktnr/modell fra sony??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. det ligger en festebrakett oppi pakka. hmm, litt vanskelig å si hvordan den er formet. men det er som en fot med et ledd i enden. på den enden så skrudr du på kameraet og så kan man vri kamera i ulike vinkler.

har du mobil med bra skjerm så kan jeg sende en bilde som er tatt med mobilen.

 

følger også med borrelås med teip til å feste kameraet.

Mikrofonen er en egen liten ledning.

 

det trenger strøm, går på batteri:

Battery holder for 8 x AA batteries (use any type, alkaline duracel or rechargeable) Batteries not supplied

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. det ligger en festebrakett oppi pakka. hmm, litt vanskelig å si hvordan den er formet. men det er som en fot med et ledd i enden. på den enden så skrudr du på kameraet og så kan man vri kamera i ulike vinkler.

har du mobil med bra skjerm så kan jeg sende en bilde som er tatt med mobilen.

 

følger også med borrelås med teip til å feste kameraet.

Mikrofonen er en egen liten ledning.

 

det trenger strøm, går på batteri:

Battery holder for 8 x AA batteries (use any type, alkaline duracel or rechargeable) Batteries not supplied

 

 

Ok, send meg gjerne et bilde 93494803. Hvilken ende av kabelen sitter batteriet?? Send meg gjerne bilde med batteri pakka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

batteriet sitter i den enden som man kobler til kameraet, hvis jeg ikke tar helt feil. har ikke rulla ut ledningen.

 

inneholder, en koffer med kamera, 2m ledning til kamera, 1,5m til mikrofon, batteriholder, et slags feste som er vridbart i ulike vinkler + at jeg legger ved en del ekstra linse glass som jeg kjøpte samtidig.

 

hvis noen vil forskuddsbetale så kan jeg betale frakta. kan sendes raskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår