MacSi Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 koster lite i innkjøp og HORE mye i forsikring.. bare Golf er værre hvorfor ikke være litt orginal og ta å leie en Aygo i et år .. billigere enn å kjøpe En helg i vinter så var jeg å hentet noen folk med en drosje.. Noen som hadde vært i selskap å greier.. Da så jeg at det stod en Aygo utenfor.. Hele turen fikk jeg høre hvor dårlig, liten og dum den bilen var! Det var en bil han ene karen hadde fått utdelt på verksted da hans toyota var inne til service.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 har ikke kjørt aygo men den er søt og er kårets årest bil 2005 av top gear magazine .. noe som betyr at den har sjel .. og den er japansk... slå den! Desuten om man er vanligvis kjører en stor bil så er småbiler ekkle .. Ch88: motorstørrelsen har lite å si .. for mange er det værre å forsikre en 318i enn en 325.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ford sierra (bruker mye...?) Bruker mye?m, hakke jeg merka noe til, min gikk på 0,8l/mil på normalkjøring, ikke så ille på hardkjøring heller, og den blei kjørt hardt, brukte turtallsperra opå 1., 2., 3.-gir, men var fint stilt, og alltid kjørt på 98 oktan og gikk godt. Får Sierra med 1,8 Turbodiesel også, ikke prøvd det men. Fiesta er faktisk en artig bil som ikke går så galt med 1,1 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Bruker mye?m, hakke jeg merka noe til, min gikk på 0,8l/mil på normalkjøring, ikke så ille på hardkjøring heller, og den blei kjørt hardt, brukte turtallsperra opå 1., 2., 3.-gir, men var fint stilt, og alltid kjørt på 98 oktan og gikk godt. Får Sierra med 1,8 Turbodiesel også, ikke prøvd det men. Fiesta er faktisk en artig bil som ikke går så galt med 1,1 ja det var mer et spm.. da den ene sierra'n jeg hadde drakk bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 MIn 90 sierra stv DOHC gikk på 0.63 på mila med langkjøring på 16" i sommer... nå på vinteren får jeg den ikke under 0.75 på pen langkjøring. å rundt literen med grisekjøring. ikke så verst det Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ja det var mer et spm.. da den ene sierra'n jeg hadde drakk bensin. den hadde høl i tanken da :lol Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 den hadde høl i tanken da :lol det var jo på oversia da. daaa-a :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Kadett c 1200... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg