Gå til innhold

Endelig Golf igjen

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

Bilen var en god del grommere med sommersko, ja. Likte godt hvite fem eikere på den. Det må jeg bare si altså. Men tror den kunne blitt enda fetere med lakkerte breddere.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen var en god del grommere med sommersko, ja. Likte godt hvite fem eikere på den. Det må jeg bare si altså. Men tror den kunne blitt enda fetere med lakkerte breddere.

 

Er litt i tvil om jeg skal lakkere dem. Da blir det som "alle" andre. Derfor jeg ikke helt har bestem meg ennå om jeg skal slenge på 90 fanger, og heller bruke den som vinter-fanger.

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått satt på kina-hådtak som jeg har fått av ulfern :D

Ene skruen på håndtaket var jo helt rund, så da måtte man kappe bort litt plaste for også ta den med tang ;)

 

Noen som har fått disse håndtakene til å sitte skikkelig i forrkant?

Mine sitter litt løst der, så det vil nok komme vann under pakningen.

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3728&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3732&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3735&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3738&g2_serialNumber=1

 

Jeg sliter med å få vekk bremsestøv fra felgene. Har prøvd avfetting og felg-spray, men ingen ting tar det. Noen som har no tips? ;)

 

Noen flere bilder:

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3724&g2_serialNumber=1

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3721&g2_serialNumber=2

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv noe godstoffer, men ikke ta autosol i første omgang. Det er ett rubbestoff, så da ville jeg helle prøvd med lakk rens og polering. Men det fungerer best om felgene har ett eller flere lag med klarlakk over den hvite lakken. Skjønner?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitrus rens skal vist funke fint. fåes på tess og mekonomen bla. koster rundt 250kr boksen.

 

ang håndtaka så er det ikkje kinahåndtak men "golf III" look.

kinahåndtaka er "litt større"

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Kina håndtak: Noe sier meg at det ikke er helt som det skal... :P Mine har heller aldri helt sittet som det skal i forkant, og på den ene siden har det begynt å løsne helt nå, så man drar omtrent ut hele dørhåndtaket når man drar opp døra... Jeg spurte Housey om dette:

Hallo! Så du hadde hatt mk3 look håndtak i et års tid nå... Fungerer dine like bra enda...? Kjøpte du de på qxl eller hva?

 

For jeg har et par på bilen min nå, men den ene begynner å "slippe" ved nøkkel hullet, så når du drar i håndtaket går det ca 0,5 cm ut... Vurderer enten å kjøpe nye mk3 look eller nye av den vanlige typen...

 

hvis den slipper, så må du stramme det til slapp hos meg.. og jeg stramma.. og funka fint..

 

 

 

kjøpte dem ikke via qxl! men via noen andre ga vel 300 for dem tror jeg!

 

 

alt i alt så funker dem gull... bare det at enkelte folk ikke skjønnet at man aldri skal bare dra i håndtaket!

 

 

 

mange gjør jo dette.. bare tar tak i håndtaket og drar det, for å få opp døra!.. dette er ikke bra og gir FOR mye belastning på håndtaket selv!

 

 

derfor er trixet dette: sett tommelen på der nøkkelhullet er, dra opp håndtaket slik at døra slippes fri, og så ha opp døra! da varer håndtaka mye lenger!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi prøve litt sitrus rens :)

Hvordan er det å sparkle felger? Går det, eller vil det løsne?

 

Hadde også bilen på bukk i dag. Velkjente problemet med 2 1/2" eksos og bakaksel. Fikk hengt opp eksosen på nytt, og dunkingen ble borte :D

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=3741&g2_serialNumber=1

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår