Ole-H Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Da var det tid for å handle bil igjen. Og jeg klarte ikke noe annet enn å kjøpe meg en to`r igjen :D Får den i morra tidlig. Litt info: Bilen er 1986 Mod. med 1990 GTI 8V Motor. Porta topp og pollert innsug. Motor har gått 165.000km. Det ble byttet lager og pakninger når den ble satt i for et år siden. Nettopp byttet reg.reim, foringer. Lakkert i sommer. Rs4 fanger, GTI bredding, VR6 leppe bak, senket 4040, 16"-9" med nye 21540-16 dekk, vinterdekk på stål felg med gode pigg dekk. Om det er noen som "kjenner" bilen så tar jeg gjerne imot litt info. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hmm, hente den på Hadeland en stand? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Oh, najs bil! :thumb Tør jeg spørre hvor mye du gav for denne herligheten? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 er hadeland golf detta trur jeg. kjenner en som veit åkke det er sin så;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har fått den for 22.000,- Synes ikke det er så ille. Bilen er veldig strøken :) Bilen har vært litt sør for Gjøvik. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 kan nok stemme at det er hadeland da:) meget fin bil dette ja:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Har fått den for 22.000,-Synes ikke det er så ille. Bilen er veldig strøken :) Bilen har vært litt sør for Gjøvik. Ser ut til at du har fått MYE bil for pengene :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Nå kom jeg på hvor den er. Er et sted som heter Roa. :P Ikke så lett og huske alt... Trur ikke jeg har gjort et dårlig kjøp, men er jo noe som må gjøres med den. Er ikke servo, så det blir ikke noe morsomt med sommer dekk :P Også må det settes inn alarm, sentral lås og fjerne dør håndtak. Eneste jeg ikke får gjort noe med er at det ikke er takluke :( Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Nå kom jeg på hvor den er. Er et sted som heter Roa. :PIkke så lett og huske alt... Trur ikke jeg har gjort et dårlig kjøp, men er jo noe som må gjøres med den. Er ikke servo, så det blir ikke noe morsomt med sommer dekk :P Også må det settes inn alarm, sentral lås og fjerne dør håndtak. Eneste jeg ikke får gjort noe med er at det ikke er takluke :( Clean stil, med andre ord? Roa, er ikke det like ved Hakadal? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Clean stil, med andre ord? Roa, er ikke det like ved Hakadal? Ja, satser vel på det, men får nok ikke gjort noe før til sommeren da jeg ikke har oppvarmet garasje. Og det er ikke så alt for varmt her i Moss nå for å si det sånn :P Roa er ved Hakadal ja. Utrolig kjedelig vei å kjøre. Mange lange fine strekninger med fin vei. Så kommer dem j**** fotoboksene å ødelegger! Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Grattis med golf igjen, må si jeg likte både designet og størelsen/bredden på felgene dine :iconsm Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Sweet bil!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Grattis med golf igjen, må si jeg likte både designet og størelsen/bredden på felgene dine :iconsm Takker! :) Må si jeg gleder meg til å få på sommer felgene. Nå står den jo bare på stålfelger. Trur ikke jeg gidder å innvistere i vinter felger nå. Viktigste er å få inn alarm! Noen som vet om noen som gjør det billig? Er ikke no farlig om det ikke er FG godkjent da dette bare er noen hundre mindre i året. Har hatt fire brekk i min gamle golf, så jeg er litt skeptisk. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Gratulerer masse med bil :D så veldig flotters ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Pen bil :) Forandringene jeg ville gjort : Lagt ned visker Byttet ut bad look med vanlig grillist. Bort med m3 speil ( tilbake til org ) Lakket hele utbyggerene og fangerene. Og helst tilbake til 90 fanger :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg