kristom Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Den tøffeste stylingen til 124karosseri er amg frontfanger, e500 bakfanger, e500 lykteglass, ny typen front med avantgarde grill og ny typen bakluke!! DET er rått det!!!! Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 veeeeldig bra at du har lagt ut et E-klasse prosjekt! har fulgt med fra begynnelsen, men har ikke skrevet noe før nå! stå på!,....seff følger jeg med videre:titties: Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.0e Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Godt å se at folk bygger skikkelige biler også (ikke bare ford og opel) Stå på! dette tror jeg kan bli meget bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hei! tenkte jeg skulle gi en liiten oppdatering:) har byttet skiver bak.. (gjorde det i garagen med jekk, den knakk.. :P ) men uansett.. på jobben har vi fått inn 94 panser, og 95 koffertlokk som er holdt av til meg! pluss baklykter som er grå øverst og rød nederst:) så da er det i boks! :) Edit: Panseret har avantgarde Grill!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 denne kommer til å bli digg! Stå på :) Noen planer motormessig? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 En liten oppdatering.. bytta skiver bak, bilder: Gammel: Ny: Skal prøve å få tatt noen nye bilder av bilen min, pluss bilder av den jeg skal ta koffertlokk og panser fra.. :) har også lakkert treverket svart nå, bilder kommer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Nå er anlegget på vei inn i bilen:) Har en Kicker Ix402 forsterker 2 hatthøytalere på 120watt og en 12" eartquake Basser. detta fikk jeg veldig billig på jobben og regner ikke med at det er så veldig bra anlegg akkurat, men bedre en de gamle avispapir høytalerene.. :) Har vaarer mye dritt! : Uten "teppet", må nok vaskes litt her også.. HattHylla og høytalerne: Har kappa hull og satt inn høytalerne nå :) forsterkeren skal være i den luka som førstehjelpsskrinet skal være, bare kappe av lokket, og ha plexi el. Mer bilder kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg fant like mye dritt pluss litt penger under mitt bak sete hehe ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 husk å kapp i stålhatte hylla også for å få plass til høytalerne.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 husk å kapp i stålhatte hylla også for å få plass til høytalerne.. Det gikk akkurat uten å kutte.. men det er kanskje ikke så bra for lyden om høytalerne er nærme metall? magnet opplegget mener jeg:p hakke stort peilig på anlegg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 er vel en smaksak...mine høyttalere var for store så måtte kutte uansett.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 er vel en smaksak...mine høyttalere var for store så måtte kutte uansett.. en smaksak? spørsmålet er jo om lyden blir dårligere eller ikke når magneten driver å kuker med metallet under :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Tok noen bilder av midtkonsollen, som jeg har lakka svart:) Beklager rot, men blir sånn når man skal ordne ting.. :op som dere ser ble lakken litt "ruglete", men lakken var alt for tykk.. klarlakken oppå ble fin da.. trur kanskje jeg skal lakke på nytt ettervert, når jeg orker.. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hei igjen! Holder på å montere blekkene på siden nå. Bilde: Her kan dere se hjulbuene bak etter at jeg slo vekk litt rust pluss litt grov pussing: Venstre høyre Begge på byttes... slike karosseriskader som dette tar jeg en skikkelig jobb på før lakkering, frem til den tid må jeg la det stå sånn, kan ikke sveise og ordne og lakke med den fargen den har nå nå jeg skal lakke hele senere..:) Døra trenger også puss og sparkel. dette er under nedre list, men døra har overlevd, så jeg slipper å bytte:) Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 huff...savner beige merca mi av å se på denne tråden..hihi.. ser ut som dette blir bra..stå på! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg