Gå til innhold

hvem her driver med bilcross/rallycross/rally?

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, er mangelvare hos meg også.. var så tjukk i huet at jeg solgte de 4 nyrestaurerte revelutionfelgene mine til en som bygger sportquattro til RCN. (2wd)

 

HVA!!!!!!!!:eek: Jeg sa jo en gang for lenge siden, at skulle du selge dem måtte du si til meg! Det var den gangen jeg var i verksted til Atle å skulle se på den tetstega kassa osv (long time)! Og så til en kommende konkurent..:deng

 

Hvem er dette foresten, hva blir det for motor, er det i store eller lille klassen?:watchout

 

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA!!!!!!!!:eek: Jeg sa jo en gang for lenge siden, at skulle du selge dem måtte du si til meg! Det var den gangen jeg var i verksted til Atle å skulle se på den tetstega kassa osv (long time)! Og så til en kommende konkurent..:deng

 

Hvem er dette foresten, hva blir det for motor, er det i store eller lille klassen?:watchout

 

LSR

hehe, han betalte mer en NY pris!! ville absolutt ha de tidsriktige felgene.

 

Den bilen blir dritkul..

 

Sammendrag>: orginal urquattro kjøpt i england. Med sportquattro skjermer og panser som jeg fikk tak i (glassfiber).. Fikk tilllatelse av NBF til å modifisere toorpedovegg, så motoren havner der den skal. Motor er mitt prosjekt,, 2,4 20v 5syl sugemotor med masse stæsj,, nevner i fleng Motecsprut,porschedyser, hemmlige billetkammer justerbare drev!!!!. Alt nytt av bremser fra wilwood, sellholm 5trins dog som er ny..

Og portinga veit du vel hvem som har gjort tenker jeg.. :) Han hadde ikke så mye som en skrue når han begynnte på prosjektet, så det har blitt en og annet mail hit og dit.. Men dette blei et dyyyrt prosjekt, men du verden som jeg gleder meg til å høre lyden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, han betalte mer en NY pris!! ville absolutt ha de tidsriktige felgene.

 

Den bilen blir dritkul..

 

Sammendrag>: orginal urquattro kjøpt i england. Med sportquattro skjermer og panser som jeg fikk tak i (glassfiber).. Fikk tilllatelse av NBF til å modifisere toorpedovegg, så motoren havner der den skal. Motor er mitt prosjekt,, 2,4 20v 5syl sugemotor med masse stæsj,, nevner i fleng Motecsprut,porschedyser, hemmlige billetkammer justerbare drev!!!!. Alt nytt av bremser fra wilwood, sellholm 5trins dog som er ny..

Og portinga veit du vel hvem som har gjort tenker jeg.. :) Han hadde ikke så mye som en skrue når han begynnte på prosjektet, så det har blitt en og annet mail hit og dit.. Men dette blei et dyyyrt prosjekt, men du verden som jeg gleder meg til å høre lyden..

 

OJJJJJJJJOJOJOJOJOJOOOHHH, jeg gleder meg!

Men ikke sikkert til å møte den!

Ja, den måtte jo nesten ha de felgene den da!

 

LSR

Detta blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk OleOpel, vi kjørte jo sammen på Momarken i fjor, så vi møtes vel i år igjen! Skal gjøre det jeg kan for å henge med dere! Blir ikke lett men skal gjøre det som står i min makt for å ta dere! hehe :drive2

 

NB! Off topic, men noen som har noen 15" Volvo felger (minst mulig innpress) som de kan selge til meg?

 

LSR

 

hehe, det skal da ikke bli så vanskalig, bare du for ordna eksosen din du, så du for lov til å kjøre, hehe

 

jeg kjørte vel med minst hk i klassen i år vil jeg tru, blir ny topp nå,men blir sikert ikke så mye mere hk og når det da er baner med lengere strekker så klarer jeg ikke å henge på, det er ikke bare bilen sin skyld vil jeg tru, hehe, men sån som på momarken så satsa jeg bare mer og mer og dat bare lenger og lenger ned på resultat lista ??? hehe, kjønner ingen ting jeg, hehe

 

 

og sånne felger har ikke jeg heller,

stabel jobber ret ved meg om dagen og har vert innom og sakt i fra

at han skal ha 15" vis det kom in, så da blir det dårlig, for det kommer kansje en i året hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det skal da ikke bli så vanskalig, bare du for ordna eksosen din du, så du for lov til å kjøre, hehe

 

jeg kjørte vel med minst hk i klassen i år vil jeg tru, blir ny topp nå,men blir sikert ikke så mye mere hk og når det da er baner med lengere strekker så klarer jeg ikke å henge på, det er ikke bare bilen sin skyld vil jeg tru, hehe, men sån som på momarken så satsa jeg bare mer og mer og dat bare lenger og lenger ned på resultat lista ??? hehe, kjønner ingen ting jeg, hehe

 

 

og sånne felger har ikke jeg heller,

stabel jobber ret ved meg om dagen og har vert innom og sakt i fra

at han skal ha 15" vis det kom in, så da blir det dårlig, for det kommer kansje en i året hehe

 

Hehe, jaja! Da får vi se hva vi finner på! Men jeg kan love at jeg bygger om eksosen ja! Det orker jeg ikke en gang til! Nå skal de jo slå ned på det også hører jeg!

Men må si at jeg synes Opel`n din er meget fin! Morro med flere forskjellige biler, ikke bare 240!:)

 

Gleder meg til vi møtes utover i sesongen!:volvopower:

 

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du begynne på motoren da lars? Når er tanken om å være klar? Skal du fortsatt holde deg under 2,4 ?

 

Ja, ihvertfall denne sesongen! Gjør status etter det! Så får vi se hva vi gjør....!

Har jeg ikke noe på en bane å gjøre blir det vel å krype hjem å bygge turbo 16V....Time will show! som dem sa i Flåklypa!:thumb

 

LSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ihvertfall denne sesongen! Gjør status etter det! Så får vi se hva vi gjør....!

Har jeg ikke noe på en bane å gjøre blir det vel å krype hjem å bygge turbo 16V....Time will show! som dem sa i Flåklypa!:thumb

 

LSR

 

TURBO!!!!!:hvaskjera :puke:

 

ække lov å banne i kjærka..

 

kan ikke simco gjøre noe med de demperne tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår