Gå til innhold

Hvorfor ikke lage egen tråd for traktorer?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For faen da.

Dette er et bilforum.

 

Traktor er ikke noe fremkomstmiddel, det er et anleggskjøretøy.

Lag et eget traktorforum et annet sted på nettet.

 

Dette blir for dumt.

 

Å nei? Viss det ikkje er eit framkost middel, kvifor kjører kompiser av meg traktor på skulen på ein sur dag? Traktor er ikkje berre eit annleggskjøretøy, også eit framkostsmiddel for de som ikkje gidder kjøre porla på en sur dag. Er ikkje berre eit fremkostmiddel mennesker, også for dyr. (prøver og ve vanskelig)

 

Hva gjør traktorer på bilforumet??

Ja, hva gjør motorsykkler på eit bilforumet?? Eigentlig skulle dette forum berre vert bil-relatert forum, ingenting annet. Iden om MC-forume skulle ha blitt nevnt, i det heile tatt.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei? Viss det ikkje er eit framkost middel, kvifor kjører kompiser av meg traktor på skulen på ein sur dag? Traktor er ikkje berre eit annleggskjøretøy, også eit framkostsmiddel for de som ikkje gidder kjøre porla på en sur dag. Er ikkje berre eit fremkostmiddel mennesker, også for dyr. (prøver og ve vanskelig)

 

 

Ja, hva gjør motorsykkler på eit bilforumet?? Eigentlig skulle dette forum berre vert bil-relatert forum, ingenting annet. Iden om MC-foume skulle ha blitt nevnt, i det heile tatt.

 

Takker for støtten... kiddie

men hvorfor ikke bare opprette et Traktor forum, så kan de som intreserer seg for det skrive der og dele erfaringer, så kan de som iriterer seg over det ignorere det! :bump

en prøve ordning ihvertfall?

 

Mvh

Gunnar

Bodø

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei? Viss det ikkje er eit framkost middel, kvifor kjører kompiser av meg traktor på skulen på ein sur dag? Traktor er ikkje berre eit annleggskjøretøy, også eit framkostsmiddel for de som ikkje gidder kjøre porla på en sur dag. Er ikkje berre eit fremkostmiddel mennesker, også for dyr. (prøver og ve vanskelig)

 

Jeg har sett folk kjøre med motorisert gressklipper på skolen også, er det også et fremkomstmiddel?

Traktor er et nyttekjøretøy, og dere får dyrke fetishen deres på et egnet nettsted. traktorforumet.no eller noe slikt.

 

Å ha med traktorer på bilforumet, blir det samme som å ha med tang og tare på fiskeforumet, eller såpebobler på fallskjermforumet.

 

 

(prøver å være ærlig)

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Å ha med traktorer på bilforumet, blir det samme som å ha med tang og tare på fiskeforumet, eller såpebobler på fallskjermforumet.

 

 

(prøver å være ærlig)

 

Det blir omtrent som å opprette "Amatørers markfiskers underforum" i ett "Proffe Flue/Superdilldall forum".

 

Dere kunne jo laget en TRÅD med traktorer.. Det er nok ikke interesse for et helt underforum...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støtten... kiddie

men hvorfor ikke bare opprette et Traktor forum, så kan de som intreserer seg for det skrive der og dele erfaringer, så kan de som iriterer seg over det ignorere det! :bump

en prøve ordning ihvertfall?

 

Mvh

Gunnar

Bodø

 

Du får starte ein tråd ein eller anna plass, veit ikkje kor. Det er visst for mange som er uening med oss at det blir noen traktor-forum...

 

Å ha med traktorer på bilforumet, blir det samme som å ha med tang og tare på fiskeforumet, eller såpebobler på fallskjermforumet.
Det samme kan sies om MC-forume, du har vell INGENTING imot MC-forumet tenke eg...

 

Det blir omtrent som å opprette "Amatørers markfiskers underforum" i ett "Proffe Flue/Superdilldall forum".

Takk Eirik, eg forsto godt hva flower mente...

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme kan sies om MC-forume, du har vell INGENTING imot MC-forumet tenke eg...

 

 

 

MC er i grenseland. Det er bil på 2 hjul, det brukes på vei og det trimmes.

Traktor er på feil side av grensen. Rett og slett. Det ER og BLIR et nyttekjøretøy, og til nød et nisjekjøretøy for folk fra grisgrente strøk som ikke har lappen til bil.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Eirik, eg forsto godt hva flower mente...

 

Bare hyggelig :D

 

MC er i grenseland. Det er bil på 2 hjul, det brukes på vei og det trimmes.

Traktor er på feil side av grensen. Rett og slett. Det ER og BLIR et nyttekjøretøy, og til nød et nisjekjøretøy for folk fra grisgrente strøk som ikke har lappen til bil.

 

Går vel ann å trimme en traktor? Er jo motor i dem.. Tenk deg, å pløye jordet med V8er a! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man først skal begynne med traktorer, så må man jo ta med lastebiler, golfbiler, gocart'er, asfaltleggemaskiner, hjullastere, etc etc.

 

Dette er et bilforum, som allerede har strukket seg ganske langt med å ta med trucks og MC. Jeg synes et traktorforum blir å strekke strikken litt for langt.

 

Lastebiler har allerede eget under forum om du ikke har merket det, til og med et for hver av de mest kjente merkene!

Dessuten er det vel sikkert ganske mange her som har traktor og har diverse tekniske spørsmål rundt det osv.

 

Er vel heller færre som har "golfbiler, gocart'er, asfaltleggemaskiner, hjullastere, etc"

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig, så ser jeg ikke helt problemet med ett lite underforum for traktorer.. er så mye anna rart her, og regner med det er maaange her som kjører eller har interesse for traktorer... jeg skal ikke skryte på meg noen traktorer, men ser ikke problemet her...

 

hva med at en mods/admins ser dette å forteller hva som vil skje?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig, så ser jeg ikke helt problemet med ett lite underforum for traktorer.. er så mye anna rart her, og regner med det er maaange her som kjører eller har interesse for traktorer... jeg skal ikke skryte på meg noen traktorer, men ser ikke problemet her...

 

hva med at en mods/admins ser dette å forteller hva som vil skje?

 

Helt enig med deg EspenS ;)

det er ikke noe stort som blir etterspurt, det er et lite under forum under "andre forum", det er mange i det langstrakte land, som har en Fordson Dexta eller en MF 135 som ikke vil starte, eller bare noen spørsmål...

 

Mvh

Gunnar

Bodø

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og før vi vet ordet av det, har vi følgende underforum:

traktorforumet

gressklipperforumet

brannbilforumet

gravemaskinforumet

dampveivalsforumet

veiskrapeforumet

kantklipperforumet

bobilforumet

mopedforumet

kranbilforumet

atvforumet

stridsvognforumet

lekebilforumet

hjullasterforumet

dumperforumet

møkkasprederforumet

 

etc...

 

Dessuten måtte BILforumet ha endret navn til "alt-som-har-motor-og-flytter-på-seg-forumet"

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skalle hatt ett negativforum og ett kverrulantforum også her tror jeg, så kunne vi sperret sånne som twinflower inni der, så han ikke hadde tillatelse til å poste andre steder ;)

 

Neida, skjønner hva han mener også, er 2 sider av en sak her.. Kan vi ikke avslutte diskusjonen, og vente på en admin? Jeg skal vedde på att det blir nedstemt fra høyere makter uansett :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår