maartn Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Har lyst å skifte ratt nå, så har jeg funnet mange pene "racing-ratt", men der mangler jo lydhorn? Er ikke dette et krav? Hva kan jeg evnt. gjøre? finner jeg noen rimelige med horn? Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Har lyst å skifte ratt nå, så har jeg funnet mange pene "racing-ratt", men der mangler jo lydhorn? Er ikke dette et krav? Hva kan jeg evnt. gjøre? finner jeg noen rimelige med horn? hmm det følgt5e med lydhorn på mitt ratt fra mekonomen... men elelrs er det jo bare å få kjøpt en trykkknapp på biltema og koble til ;) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 takker:) ide til hvor jeg kan feste trykkknappen da?:) hvis jeg ikke finner et rimelig ratt med knapp da.. hva betalte du for ditt ratt? jeg har sett på noen på ebay, slik at det blir temmelig rimelig!;) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimsA Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Jeg slang inn dette i lancern Sinntykt deilig ratt, kom på ca 2500 ink. Alt (boss, ratt og tute-knapp) Billig var det jo ikke, men vell vært pengene :lol Siter Audi A4 Avant 1.6 1997 - Familiebil Hyundai Elantra 1.6 2002 - Langtids Prosjekt *Chrysler Stratus 2.0 1997 - Konebil (Spiker) *Mitsubishi Lancer 1.5 gli 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Det er ingen krav til hvor knappen til fløyte skal være annet enn tilgjengelig fra førerplass. Det eneste må vel være at den bør være lett tilgjengelig dersom du synes den er et nødvendig verktøy i bytrafikk. :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg