Gå til innhold

pris på vw caddy

Ranger emnet


lipton

Anbefalte innlegg

Lurer litt på kjøp av en 1986 caddy..

Helt ok bruksbil,er godkjent senket,litt overflaterust,nye s/v dekk,strøkent inntriør,1.6 liter motor,alu plan,glasfiber topp.osv..

 

Noen som vet ca va desse bilene ligger på i pris?og er de noe mangler med desse bilene?

 

På forhand.Takk... kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må opp på over 10k for et ok eksemplar

uten alt for mye rust.. je kjøpte prosjekt bila mi for 4k og så kjøpte jeg meg en caddy til bruksbil i høst som var eu ok og lite russt den betalte je 9K for

jeg hadde den i en uke så ble jeg på kjørt i en rund kjøring og bilen ble erklært vrak :(

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du......

min mening er hvertfall at den ikke er verdt 22000...

hvis det er den som er på autodb. veldig positivt at den er godkjent senket da, det koster endel peng.

nei vent heller til du finner en fin en.

 

den som er til salgs til 35000 på autodb er hvertfall fin, men mye penger igjen da...

1984mod Vw Caddy 1,8

1996mod Vw Multivan 8seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du......

min mening er hvertfall at den ikke er verdt 22000...

hvis det er den som er på autodb. veldig positivt at den er godkjent senket da, det koster endel peng.

nei vent heller til du finner en fin en.

 

den som er til salgs til 35000 på autodb er hvertfall fin, men mye penger igjen da...

 

 

Sikkert litt lettere å selge en caddy for 35k om du gidder å ta deg tid til å legge inn bilder vil jeg tro.

Når bilen skal være så gjennomført, hjelper det med en seriøs annonse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår