Ejd33p Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Skreiv mykje på engelsk so ej berre lime de inn // My most radical chop to date, and my Best fo sho! There are almost nothing left of the original car, only some reflections. Most of the parts were brushed, even the spokes on the rims were rebrushed for making them look black. i made the cf from a homemade pattern. the whole interior is brushed exept for the recaro text... Thanks to all the wip watchers and especialy Christer for the rims and the first bg :) I rather like the outcome and i hope you like it to :D Original Chop Alone at foggy Nurburgring C&C peoples :D // Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 RÅTT, RÅTT, RÅTT, RÅTT ... ikke mer å si ... :| Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Helt sinnsykt pent. Lang tid brukte du på denne? Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hehe takker, å jeg aner ikke hvor lang tid jeg brukte på den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 sykt! ikke annet å si! Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 DIn syke syke syke lille... Nydelig:) Stemmer for HOF fo' shizzle! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 drit fet:) mn reagerte litt på bakre hjulbue der? skjermen liksom! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Refleksjoner på "Alone at foggy Nurburgring" bildet er heeeeelt feil!!! :hello: måtte bare finne noe!!! Fet som F..... :cocain: Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Syke syke SYKE mann!!!! :pray :pray :pray :pray Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 SYKT! Phoenix! Eneste jeg syns ser litt feil ut er sidepipe, ser litt fake ut. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 :omfg nice man Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 DETTE MENER JEG! HOF! detter var noe av det beste her på leeeeenge! att en så kjedelig bil kunne bli så tøff hviste jeg ikke var mulig! R Å T T ! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 EEEEEEEEEEEEvilt bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Rått:D Sykt bra mod.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Du er ikke god mann! :P Nice modd! ^^ Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg