Stefanhoven Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Ka du har gjort med V70'n da ?:) Siter Mvh Stefan Hoven ----------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har det skjedd noe med bilen da, eller er det bare hus som gjelder? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Her har det skjedd veldig lite ja. Er hus som gjelder nå, samt at jeg tilbringer mere tid på jobb enn hjemme for tiden.... Venter på nytt innsprut nå, ett Haltech E8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 bra dette :D Noen ganger er det andre ting som må prioriteres i livet enn bil bygging :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Som alkohol for eks;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Som alkohol for eks;) Er du ivri nokk, så bygger du bil istede for og være på fylla :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Funker fint å skru bil å drikke gett.. Går å gjøre to ting sammtidig;) Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja, men blir mye bedre vis du gjør en ting om gangen:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Ja, men blir mye bedre vis du gjør en ting om gangen:) enig med deg der, har erfart en del rare løsninger når du skrur og er full. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Nå ble det veldig mye useriøst her.:tannløs: Det går i hus nå for tiden ja, og det er flere ting som taler imot at jeg skal jobbe med bilen.... -Mangler garasjeplass. -Mangler sveiseapparat for videre karosseriarbeide. -Og ikke minst mangler tid til å holde på, er tross alt borte på jobb mer enn 50% av tiden..... Når jeg først har fri så må jeg neste prioritere huset, selv om jeg så inderlig vil bygge bil istedet. Men jeg lover at bilen skal bli ferdig, jeg vet bare ikke når.... Ser også ut som om handelen med Haltech E8 sprutet gikk i vasken. Vant budrunden på ebay, og rett etter at jeg overførte pengene via paypal så er fyre ikke å få tak i lengre.... dermed så er det vel 5700,- rett i vasken. Men som det siste håpet så har jeg satt paypal på saken. Om ikke det går så skal jeg pøve å sende det lokale politet på nakken til fyren. Jeg får se.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Er ikke npe nytt her? noen bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Nei det er ingenting nytt. Har ikke rørt bilen siden påska i fjor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 OT: gratulere med småfolk forestn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Jo takk for det. Tilbake til bilen. Det er en ny turbo på g, bare jeg får inn pengene fra den gamle med grenrør, og wg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hilmare Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hvilken turbo blir det nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg