2maz Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Har et problem med den elektriske vindusheiseren på fører siden på min E36. Jeg trykker på knppen og så går vinduet ca 4 cm ned. og så trykker jeg en gang til så går det enda 4 cm ned. Så da må jeg altså trykke, trykke, osv for å få det helt ned. Samme når jeg skal ha det opp. Passasjer siden er helt fin. Noen forslag ¨på hva det kan være`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 ville tippe motoren synger på siste verset... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 nest siste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 ikke sikker på om det er motoren. For det virker som om releèt slår ut. Finnes det en styre enhet for vinduene et sted som kanskje ikke er helt fornøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg