Gå til innhold

Glassfiber pussing... Hvilket verktøy er best?

Ranger emnet


lector

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Grav litt dypt i lomma, og kjøp deg en halvstor kompressor og ei slipemaskin som Autod har sagt! Har ei slik sjøl og det er bare helt nydelig å pusse med ei slik!!!!!!!! :D

 

Stakkars...da har han jo snart ikke råd til sukker i teen da ;)

 

Jeg har slikt "billigverktøy" og driver og kun på hobbybasis. Dette har fungert UTMERKET for meg så langt hvertfall. Verktøyet mitt er på lik linje med det Toffy viser til, bare at det er kjøpt på OBS! Stormarked istede :D

Tror nok det holder i lange baner for din bruk ;)

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grav litt dypt i lomma, og kjøp deg en halvstor kompressor og ei slipemaskin som Autod har sagt! Har ei slik sjøl og det er bare helt nydelig å pusse med ei slik!!!!!!!! :D

 

 

Om han skal kjøpe kompressor og luft slipe verktøy, så ville det blitt billigere å bestilt kassa ferdig av Dag Johansen.

 

Men kjøper han slik billi saker, så kan det forsvares på første kasse.

+ att han kan bruke det når panelen skal males. osv.

 

Husk Co - Tec er første klasses jalla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det. mente det bare sånn sjenerelt om billig verktøy.

 

Sier som far min sa når han kjøpte sirkelsag på euro pris: Holder det til den ene planken jeg skal skjære, har det gjort nytta si.... kosta 200kr..

Så jeg hadde nok fulgt ditt råd toffy.

 

Dette er værtøy som holder, varer, tåler juling og koster flesk....

 

http://www.hilti.com/holcom/modules/prcat/prca_navigation.jsp?OID=-10094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det siste jeg anbefaler noen, er å kjøpe billige elektriske slipemaskiner.. da sliper jeg heller for hånd, å det er ikke bare noe jeg sier,mer ubrukerlig verktøy skal man lete lenge etter.:)

 

skal man først gjøre jobben lettere ved å invistere i verktøy så kjøp noe som fungerer å ikke bare irriterer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det siste jeg anbefaler noen, er å kjøpe billige elektriske slipemaskiner.. da sliper jeg heller for hånd, å det er ikke bare noe jeg sier,mer ubrukerlig verktøy skal man lete lenge etter.:)

 

skal man først gjøre jobben lettere ved å invistere i verktøy så kjøp noe som fungerer å ikke bare irriterer:)

 

 

Kan bare si att jeg har brukt Co-Tec i 4 år nå riktig nok til annet type tre arbeid enn kasse bygging. Men det holder anda selv om jeg bruker dette dagli.

 

Jeg gidder ikke å betale 1 500,- når det viser seg å holde med 200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si att jeg har brukt Co-Tec i 4 år nå riktig nok til annet type tre arbeid enn kasse bygging. Men det holder anda selv om jeg bruker dette dagli.

 

Jeg gidder ikke å betale 1 500,- når det viser seg å holde med 200,-

 

jeg sier ikke at det ikke holder, men har du en skikkelig luftsliper så tar den myyye bedre en en elektrisk murstein. om man skal ha en elektrisk så sørg iallefall for at det er mulig å regulere turtallet... de går altfor fort..

 

stort sett alt man får kjøpt "fungerer" å alle er veldig fornøyd... helt til de prøver noe som er av litt kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier ikke at det ikke holder, men har du en skikkelig luftsliper så tar den myyye bedre en en elektrisk murstein. om man skal ha en elektrisk så sørg iallefall for at det er mulig å regulere turtallet... de går altfor fort..

 

stort sett alt man får kjøpt "fungerer" å alle er veldig fornøyd... helt til de prøver noe som er av litt kvalitet..

 

Indeed!

 

Men holder luftverktøy fra Biltema? Har en kompressor stående i verkstedet mitt, så om det ikke koster stort med de fra biltema, og de faktisk holder så er det vel like greit å kjøpe en sånn en.

 

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indeed!

 

Men holder luftverktøy fra Biltema? Har en kompressor stående i verkstedet mitt, så om det ikke koster stort med de fra biltema, og de faktisk holder så er det vel like greit å kjøpe en sånn en.

 

Mvh Tony

 

Fordelen med luftverktøy er jo at det ikke er så mange deler i de.... Så ja, biltema kan funke det... eller kanskje Torshov....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår