Kjell Bøe Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg skal bytte antenne på en 1983 audi 80 Q som jeg pusser opp... Antennen skal være takmontert, men er det noe forskjell på forskjellige merker når det gjelder mottak og kvalitet? Kommer ikke til antennen uten og demontere bakruta og taktrekket som er limt, så den antenna som blir montert, blir der... Mvh Kjell Bøe Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 hvorfor ikke bare montere en innvendig antenne? så slipper du å ha noe synlig antenne.:) men om du har hull i taket fra før så har jeg noen ok takantenner som har fungert fint her iallefall, kan nok være forskjell på dem, men jeg har ikke testet så mye, men de jeg har montert her har fungert flott, både den innvendige og den for takmontering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hei Det er allerede hull til antenne i taket, så jeg tenkte og sette en ny der... Men er det noen merker som er bedre enn andre? Og hva bør jeg se etter? Finnes det noe sted der de har testet antenner? Eller er det noen som er store på antenner? Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Er det kun radioantenne du er ute etter, eller skal den brukes til mobil/GPS/DAB/TV? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg er i utgangspunktet ute etter en radioantenne, men om den samme antenna kan brukes til mer, så er det jo bare et pluss det :) Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg