Maroc Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Var ikke på Golfmeetet, men tror jeg så golfen til Marvil og Maroc? stå på Statoil på Kjeller, knipsa et kjapt bilde men ble ikke så bra.. Golfen min ble hjemme.. Var ikke deg som kom i den lille bilen som var til salgs?? så du knipset et bilde hvis det var deg.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Var ikke deg som kom i den lille bilen som var til salgs?? så du knipset et bilde hvis det var deg.. Hehe, det var meg ja.. Var Smarten til Kinetic her på forumet, var du en av de som sto i bakgrunnen der? Så det var en av dere som snudde dere bort så fort jeg fikk frem kamera :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 FAN! Visste det var noen jeg hadde glemt.. :) Pen bil forresten.. :) ;) Takker! Pen nok for å være bruksbil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Så faktisk deg på E6'en igår i godt driv sørover sammen med remster og KaldBlob, muligens også sammen med Rune André? Stemmer bra det. Golfmafian on the road. R-A var også med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hehe, det var meg ja.. Var Smarten til Kinetic her på forumet, var du en av de som sto i bakgrunnen der? Så det var en av dere som snudde dere bort så fort jeg fikk frem kamera :D Ja jeg sto nok bak der ja, sto der i en blå jakke og sort lue, sikkert meg som snudde meg, men sleng ut bildene du fikk tatt. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Legger ut noen av bildene.. Det var for mørkt til å få til noe bra, samt at jeg er jævli ustø på hånda har jeg funnet ut.. :) Uttafor Hellerudsletta.. Shell enelleranna plass.. Golfen til Ilias.. Solrud på forumet med sin bil.. Golfen min.. Ilias, min og Steffen sine på rekke.. Skal prøve å få tak i bildene fra det andre kameraet.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Her er de bildene jeg knipset av bilene deres. Regner med at det er Sly, Marvil og Maroc sine biler jeg har fått med her? Hvem har den Ventoen? Marvil, du må ikke legge ut så bra bilder, da ser mine skikkelig dårlige ut :P (Ble bare knipsa ut av vinduet da) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ventoen var ukjent, men det stod Marianne rundt om kring på den.. Det øverste bildet er min og Sly sin, det nederste bilder funker ikke.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Funker nå. Er noen av dere i bakgrunnen på første bildet? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Derja.. :) Jeg står til høyre og tar på antenna mi (ellerno?).. Han til venstre er en kamerat jeg hadde med. De andre stod litt lenger borte (til venstre på bildet) akkurat da.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Tror det var kameraten din som forsøkte å snu seg bort.. Får håpe neste Golfmeet har litt bedre oppmøte, synd jeg ikke fikk vært der.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Ble bra bilder det der, jeg står på første bilde til marvil når vi var på hellerudsletta, står der i den lyseblå buksa. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Marvil. de bildene du tok er fra Shell på Lillestrøm. Bare til info :hello: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Svart Vento med mint-grønn bakluke :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Panseret var likt.. Mangla frontfanger, så trodde den hadde vært skada, så det var nytt panser/bakluke som ikke var lakka, men så ut som det var (dårlig) lakka, samt at det var klistremerker der.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg