Hazert Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Da er jeg tilbake i 3er gjengen igjen;) Skal ta noen nye bilder i morgen med de andre sommerfelgane:) Litt info: Sotede lykter rundt hele, gul koni justerbart, chippet, effektanlegg, filter. Er vel mere, men litt trøtt nå, lang kjøretur hjem, men fornøyd er jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Dette virker veldig lovende, Gratulerer så meget =) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Er det syncro eller? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Grattis med ny bil, den så svært pen ut.. :) Hvor i landet kommer den fra..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Så veldig bra ut dette... Blir feil å si velkommen tilbake igjen egenlitg - for du var jo lissom ikke borte da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Gratulere med ny bil! Ta noen bilder inni å da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Ja, detta gikk jo fort Kim! :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Veldig pent! Gratulerer med ny bil :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 pen bil.. Grattis:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Nice!! Har egentlig ikke sansen for den slags type "morette" lykter, men passa egentlig ganske bra på bilen din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Gratulerer med ny fin bil! Hvor hentet du den? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Takk for alle tilbakemeldinger;) Alltid arti å vite noe nytt.. Tatt 2 nye bilder med sommerfelgan på, dårlige bilder:( Skal ta noen skikkelige når jeg får skilta;) Er ikke så kjempe fan av disse lyktene selv, så jeg lurer på om jeg skal bestille meg golf 4 look lykter igjen som jeg hadde på min forrige bil, men lurer kanskje på om jeg skal ha svart, hva tror dere? Kom gjerne med tips osv, får denne bilen skal påkostes:D Gatebil gutter, jeg blir å se på alle i år:) Men ikke overdriv hehe, jeg vil holde min så "clean" som mulig, altså orginale fangere. Skal ikke ha noe styling som front/sideskjørt/hekk :) Men om det er noen kule duppeditter å ha på så si gjerne i fra;) Bilen har stått avskiltet en stund. Damekjørt bil, fra møre og romsdag, brattvåg het plassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Fin bil du har fått deg... Bytt lykter og senk den er vel mitt tips.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Fin bil det der du :) liker ikke helt de lyktene der, men tenk hvor digg det hadde blitt med xenon i linsene der a.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Fin bil du har fått deg...Bytt lykter og senk den er vel mitt tips.... Bytt lykter er vel som blir førsteprioritert tenker jeg.. senke mere? hmm, trur ikke jeg skal gjøre det før vinteren er over, har justerbart så ikke noe problem d:) hva trur dere om de lyktene på bildet der da? så kjøpe xenon falske pærer, en kompis har det på sin impreza, ganske stili faktisk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg