Gå til innhold

Skyline R34 godkjenning


Fy_Fazan

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på hvorfor det er så ufattelig vanskelig å få registrert en GT-R i Norge egentlig? Hva er det med den i forhold til en GT-T f.eks som gjør den så mye verre å registrere?

 

Er det i det hele tatt mulig å få registrert en R34 GT-R?

 

Er sikkert skrevet litt om dette i andre poster, men har sett lite om R34, vet ikke om det er mer spesielt da eller?

 

Viss noen har peiling på dette setter jeg veldig pris på svar her!

* e36 BMW 325i (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo en Svart R34 regga nede i drammen da.. Sist jeg hørte no om den så hadde den dratt av vegen.. men det er bare jungeltelegrafen som sier..

 

Hvorfor de er vanskelige å regge, har jeg ikke peiling på.. syns det bare er latterlig! bil er bil!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er ikke type godkjent nei. Er vel noe med avgasser og slikt og. Må bygge om hoved lyktene så de lyser på rette sia av veien.

supra, Rx7 er jo solgt i europa så da blir saken lettere.

 

Men jeg har et spørsmål. I og med at det faktisk er R34 som er registrert på vanlig grunn lag i norge, gjør det det lettere og få registret flere i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den svarte er ikke regga på vanlig grunnlag, den er vel regga på motorhistorisk, så den kan ikke trimmes/styles etc mener jeg..

 

Men det har i det siste blitt regga en GTR33 på vanlig grunnlag, tror det var slingshot.no som klarte det.

 

ER ikke sikker på noe av dette, men er bare slik jeg har oppfatta ting..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men det har i det siste blitt regga en GTR33 på vanlig grunnlag, tror det var slingshot.no som klarte det.

 

ER ikke sikker på noe av dette, men er bare slik jeg har oppfatta ting..

 

Det er pr.dags dato ingen R33 GTRer i Norge som er registrert på vanlig måte. GTRen til Slingshot er godkjent på unntaksregelen slik som de andre Skylinene de har. Pr.dags dato er kun vi i http://www.need4speed.no som registrerer Skyline på ordinær måte i Norge! Vi har vurdert mulighetene for å godkjenne R33 GTRen på ordinært måte, men foreløpig lar det seg ikke gjøre.

 

Vi vil forøvrig typegodkjenne R34 også. Ikke bare GTen, men også GTTen med 280hk! Og er interessen stor nok, så skal vi vurdere R34 GTRen også.

 

Mvh.

 

Per Christian Thaulow

http://www.need4speed.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det er pr.dags dato ingen R33 GTRer i Norge som er registrert på vanlig måte. GTRen til Slingshot er godkjent på unntaksregelen slik som de andre Skylinene de har. Pr.dags dato er kun vi i http://www.need4speed.no som registrerer Skyline på ordinær måte i Norge! Vi har vurdert mulighetene for å godkjenne R33 GTRen på ordinært måte, men foreløpig lar det seg ikke gjøre.

 

Vi vil forøvrig typegodkjenne R34 også. Ikke bare GTen, men også GTTen med 280hk! Og er interessen stor nok, så skal vi vurdere R34 GTRen også.

 

Mvh.

 

Per Christian Thaulow

http://www.need4speed.no

 

JSI har registrert Skyline GTS på vanlig måte i lang tid!

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår