breakken Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 jeg lurer på om noen vet om en forsterker (ca. 2000kr) som funker her... har sett på en lightning audio b2.300.4 men vet ikke om den er bra:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Vel... har du kjøpt inn 12" sub og to 6x9" allerede, og hva kjøpte du isåfall? Hva er du ute etter lydmessig? Hva slags bil har du? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Utifra tidligre erfaringer med lightning audio vil jeg ikke anbefale dette merket. Jeg ville sett etter brukte 4-kanalere på fks qxl, finn eller her på forumet. Der brokobler du 2 av kanalene og bruker de til sub. Som sagt, litt mer info ville gjort det lettere :) Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg