Gå til innhold

S: 15x7 König Imagine

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

følger det med noe spesialverktøy til de?

følger med det du trenger :) tror ikke det er no særlig spesialverktøy, kan se over di raskt før jeg sender!

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på til kl24 idag, om konteinern kommer idag.. Så kontakter jeg den med vinnerbudet imorra!

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du høyne. Har 195/45 dekk liggende, så har ikke behov for dekk. Med andre ord bøy jeg 4k uten dekk.

superthomas vant.. du var nok litt for sen cederoth!!

Ring meg på 924 09 779 Thomas..tror felgene kommer idag ;)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikkje akkurat forsein.. la jo inn bud kl 21.20 igår.. er vel ikkje tilfeldig at Supertommas venta til klokka var over tolv med å svare at det ikkje var godkjent.. var jo villig til å by over han... høynet jo rett etter at HAN hadde underkjent budet mitt.. det er vel egentlig din oppgave å bestemme ka som er et bud eller ikkje? ikkje for å være gretten altså :) men hadde lyst på de felgane

Blir litt teit at Supertommas venta i flere timer for å svare slik at han vant budrunden.. Ikkje helt "fair"

Vurderer å overta min mors Honda Civic 89mod 1.300000 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på til kl24 idag, om konteinern kommer idag.. Så kontakter jeg den med vinnerbudet imorra!

 

Egentlig så er jo budrunden ikkje ferdig heller viss en skal følge det som er sagt :wonder Felgane kom jo ikkje igår... vil gjerne ha de felgane, og liker at en budrunde er ordentlig og ikkje med tullball og triksing:shake

Vurderer å overta min mors Honda Civic 89mod 1.300000 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så er jo budrunden ikkje ferdig heller viss en skal følge det som er sagt :wonder Felgane kom jo ikkje igår... vil gjerne ha de felgane, og liker at en budrunde er ordentlig og ikkje med tullball og triksing:shake

Budrunda er jo ferdig, jeg sa kl 24.00/00.00 søndag kveld, uansett når felgene kom.. Superthomas bydde kl 19:12 på søndag :)

Dere bydde jo faktisk samme budet, Superthomas var jo førstemann..

Men, dere høynet begge 2 etter kl24.. Er enig i at thomas faktisk "høynet" når han sa han bydde uten dekk, siden jeg ikke visste det..

Får høre Superthomas sin menig før jeg bestemmer noe som helst :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår