Gå til innhold

Hvor mye bør dynamoen lade ved tomgangskjøring?

Ranger emnet

lector

Anbefalte innlegg

hehe dere utti på kysten der har mye å lære :D hoho må le .. som om det var batteriet som bestemte ladespenningen :D hehe.. sorry at jeg ler.. hmmm..

Mulig at du kan dine saker, men sånne som deg burde holde seg unna forumet allikevel. Mangel på folkeskikk fører bare til krangel, og jeg har gang på gang sett drøye uttalelser fra deg. Og jeg vet at du ikke alltid har rett, selv om du kan være ekstremt påståelig. Så soooocooool (gidder ikke sjekke stavingen), jekk deg ned noen hakk, og lær deg å diskutere på et nivå som er voksne mennesker verdig. Hvis du må le hver gang du leser noe du mener er feil, burde du be dine foreldre oppdra deg pånytt.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig at du kan dine saker, men sånne som deg burde holde seg unna forumet allikevel. Mangel på folkeskikk fører bare til krangel, og jeg har gang på gang sett drøye uttalelser fra deg. Og jeg vet at du ikke alltid har rett, selv om du kan være ekstremt påståelig. Så soooocooool (gidder ikke sjekke stavingen), jekk deg ned noen hakk, og lær deg å diskutere på et nivå som er voksne mennesker verdig. Hvis du må le hver gang du leser noe du mener er feil, burde du be dine foreldre oppdra deg pånytt.

joda du har nok rett her :) (mest i at jeg kan) hehe

ok fra spøk til alvor (eller omvendt): har kontrollert de "sosiale antennene" og de var ute av drift :D .. så nå har jeg feilsøkt og funnet feilen, det manglet styresignal til de elektriske motorene som sender antennene i søkemodus.. nå som det er i orden og antennene er på plass, så gjenstår det bare å tune inn :D

ok dette var litt OT men forstår hva du mener :) skal ta meg sammen, liker ikke hassel selv vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at du kan dine saker, men sånne som deg burde holde seg unna forumet allikevel. Mangel på folkeskikk fører bare til krangel, og jeg har gang på gang sett drøye uttalelser fra deg. Og jeg vet at du ikke alltid har rett, selv om du kan være ekstremt påståelig. Så soooocooool (gidder ikke sjekke stavingen), jekk deg ned noen hakk, og lær deg å diskutere på et nivå som er voksne mennesker verdig. Hvis du må le hver gang du leser noe du mener er feil, burde du be dine foreldre oppdra deg pånytt

Amen, men går jo ann å rapportere hver gang noen får slengt noe hånlig i trynet .

Mulig Moderatorne reagerer da .

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst ta resten på pm dersom folk vil fortelle hva de synes om enkelte personer. Jeg har sett i nyere tråder at soocool har roet seg veldig. Regner med postene i denne tråden bare var en glipp. Satser på at han blir et positivt tillskudd til forumet fremover, noe jeg tror han vil bli.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen, men går jo ann å rapportere hver gang noen får slengt noe hånlig i trynet .

Mulig Moderatorne reagerer da .

mere OT:

du, jeg syns ikke den var så fæl akkurat! var bare at jeg skrev at de hadde mye å lære, var vel neppe noe å ta så altfor alvorlig. så forklarer jeg åssen det egentlig er.. skal skjerpe meg skikkelig :s hmm.. sorry om noen tok seg nær av det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette sitatet hentet fra TV2 debatten om islam her om dagen :) mener han duden fra KRF sa det .

Mvh

Kan hende det ble sagt der også, fikk ikke med meg det programmet.

men det var Voltaire (1694-1778) som har blitt kreditert for og formulert den

"Jeg er dypt uenig i dine meninger, men vil inntil døden forsvare din rett til å ytre dem". skal den vel være direkte oversatt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider