Volvo740Turbo Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 har lykter , lykterammer , og lyktehus innfestning til us front , passer vertfall på den nye typen. kom med bud. har og 15 " turbofelger med 205,60-15 sommerdekk , fine felger , 2 nesten helt nye dekk , 2 halvslitt , som vurderes solgt. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hvor mye for usa front? er det med småe firkanta løkter? "gtx front"? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hvor mye for usa front? er det med småe firkanta løkter? "gtx front"? 4 stk 4kantede ja , 2 på hver side... gode lamper , fine reflektorer h.b.o 900,- Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 vet om en som er intrisert!! han kommer i morgen, jeg skal si det til han!! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 vet om en som er intrisert!! han kommer i morgen, jeg skal si det til han!! :) bra :D kjekt m no cash.. hehe i mårå kommer nytt senkesett , og så trenge eg no gele batteri og :P Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hehe.. jeg skjønner.. :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 ja, han var ganske så intrisert... men han skal tenke på det! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg