Stingher Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Tenkte å kjøpe en effektpotte til min audi 100 2,2 5syl. 1988mod. Hørt at det skal være fin lyd i den motoren. Men jeg vil ikke ha dyp lyd i den, så lurer på om 2x76mm blir for stort, så om jeg kun skal gå for en 1x76mm i steden. For det er vel sånn at jo mindre potte,jo "lysere" lyd? Vil ha rally-lyd helst, altså ikke no buldrelyd :) Har kikka på den universale 2x76mm på autospar.no og en 2x76mm på superstyling.no. Evt. en singel 1x76mm Fordelen med den på superstyling er at det er 2" input så den passer på org. rør uten mod. Står ikke no om input på autospar, men tipper det er 2,5" på den. Hvem tror dere jeg vil få råest mulig lyd ut av? Kom gjerne med andre forslag og. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuV Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hvis du ikke allerede har gjort det vil jeg anbefale å lage noen hull i luftfilterboksen. Da får du litt finere lyd, skal ikke ha noe å si for filtrering av dritt heller, bare du lager den nedenfor der selve filteret er. Siter Audi 100 2,3E '91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg