Gå til innhold

fin skjorte?

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

Hvem vil vel gå rundt med ei skjorte med "Volvo" på :cocain:

 

Hvem vil vel høre på en som kaller seg BMW Kaninen :cocain:

*Bakhjulstrekk 4 Life*

 

O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt)

x1986 Volvo 740GL (solgt)

x1986 Volvo 240GL (Solgt)

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror også det hadde vært råere med en turbo eller noe sånt...

ikke alle biler som trenger en turbo for å gå fremover da :P

uansett, setebeltet ligger jo litt i volvos historie. Volvo var alltid langt fremme i sikkerhet og bilene er trygge og solide så jeg har sansen for det setebeltet.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir 20 stk produsert av denne utgaven, som jeg ikke tror blir særlig vanskelig å få unna!

 

kan være vi produserer flere og anderledes senere, men turbo tror jeg faktisk er vanskeligere å selge, pga. det er litt mer "harry". denne er jo såpass "clean", at man ikke føler seg harry om man bruker den til vanlig :P

 

jeg ville feks ikke brukt volvo racingjakken min på byen, hehe.. selv om den er fet den også!

 

det koster ca. 500kr å få nytt design inn i symaskinen (datastyrt symaskin), samt det koster litt for skjorter, litt for å få det sydd, porto, toll og mva.

 

men jeg tror at ved prod av minimum 20 stk, skal prisen bli grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gå ann å få bilde av 240 væ:) tegning av en..

tro det eller ei, men de fleste vil ikke ha bilde av bil, etc. pga det blir for "harry" for hverdagslig bruk.

 

jeg drev først å lekte med tanken om gr.a. volvo, turbo, pv, el. lign., men det blir neppe laget i første omgang.

 

lagde også noen med flagg, men folk assosierer det med TPC, selv om de var rimelig forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår