mavrick Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Er ikke denne bilen, men sannsynligvis lik.... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Originally posted by mavrick Er ikke denne bilen, men sannsynligvis lik.... :cool: OK, da er det altså en chippet 1,8T, med andre ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 da tror jeg vi igjen kan heise flagget ! bullshit Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Å Gud hvor mange DUSTER det finnes i verden.. Hahahah.. Folkens... Heis flagget og gjør honør! bullshit Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 aprilsnarr? jobber selv på møller, å vi har aldri hørt snurten av RS3 å si at ''RS3'' er en mellomting av 1.8t og S3 er jo å gå et skritt tilbake. alle RS bilene til audi har alltid vært vassere en S-bilene. at det finnes en audi ''RS3'' i norge som er produsert av audifabrikken, og som har gått 100k med 2 eiere, uuuuten at en eneste bil sjornalist har testet den, finner jeg veldig lite sansynelig. at en RS3 kan komme tror jeg på. men detta tror jeg er en RS-flopp...men det er jo lov å leke med tanken når bilen har alle sidene i reiger-katalogen:) at det er en 1999 modell gjør vel ikke saken noe bedre. alpine stereo i RS biler...nehh...KN-filter? og dump... er dette noe som kom ut av fabrikken på Liertoppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Nå ble jeg litt forvirret her. :D Ser ut som enkelte er litt "slepphendt" med ordet fabrikktrimmet. Vi holder oss til at hvis ikke Audi selv sier at de har lansert en RS3, så har de ikke det. Som jeg skrev i en tidligere post så kommer RS3 i løpet av 2005. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Har jo sett sett mange RS4 tilsalgs i Trondheim oxo da..... :rolleyes: Og kan jo hende de mener med fabrikktrimmet en bil som er solgt ifra fabrikken og så trimmet??? :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by borabora Kom på i lunsjen at det virka som en Berg Auto bil... :D lol lol Originally posted by borabora Har jo sett sett mange RS4 tilsalgs i Trondheim oxo da..... :rolleyes: hehe, går en rs4 sedan her i traktene å.. :rolleyes: :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 chip en a4 og du får rs4 :-) best av alt, chip en a2 og du får RS2!! :eek: Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by sprocket chip en a4 og du får rs4 :-) viktig at det står RS4 bak og Rieger Tuning på siden.. ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Berg Auto setter jo en standard for Trondheim da! haha :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by sprocket chip en a4 og du får rs4 :-) best av alt, chip en a2 og du får RS2!! :eek: Nei, viktig at du har RS4 fanger hvis ikke så blir det bare A4...... :rolleyes: He,he. De setter lista høyt de..... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by borabora Nei, viktig at du har RS4 fanger hvis ikke så blir det bare A4...... :rolleyes: He,he. De setter lista høyt de..... :D oi, hvordan kunne jeg glemme RS4 fangeren.. :rolleyes: den er jo også "must" :D ja, skjønner ikke at de tør, kjipt å bli frakjørt av en Golf eller noe når de har RS4 :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by dalan oi, hvordan kunne jeg glemme RS4 fangeren.. :rolleyes: den er jo også "must" :D ja, skjønner ikke at de tør, kjipt å bli frakjørt av en Golf eller noe når de har RS4 :D Den har alt å si faktisk. :) Blir vel en garantisak om du blir frakjørt da..... Husker annonsene deres før.. Da var det 1,8t og noen ganger Quattro.... En jeg kjenner kjøpte faktisk bil der, svart sedan TQ. Helt grei men ikke så kul når det er så mange av de... Nå er det 1.8 de har stort sett ser det ut som... Snart kommer vel 1,6.... :rolleyes: Og bare gamle biler jo.... Er vel den største kunden til Rieger eller hva de bruker... Men bilder av den bilen som er til salgs a? Eller er det ikke så nøye med å selge RS3'en....?? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 ingen bilder dukket opp her nei...veeeldig lyst å se den.."tror dt ikke før du får se dt" og i dette tilfellet tror jg det likevel ikke... Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg