Furious85 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hei.. Noen som vet utvekslingen på differensialen til E30 325? Hva er utvekslingen på en vanlig M3 diff? Bedre akselrasjon med denne? Bilen jeg har er trimmet og går i utgangspunktet bedre enn en M3, men jeg kunne tenke meg litt bedre akselrasjon fremfor toppfart.. noen tips? Tenkte å smette på en 318 diff bare for å prøve, men hvis noen har noen andre forslag så mottas de gjerne.. Vil ikke spinne på et hjuuuul damndamn Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 BMW kom med en diff som har 4,10:1 i utveksling og 25% brems! Tror den satt på 318is, men er ikke helt sikker! Kongediff er det ihvertfall:) Kan jo lage "ESAB sperre" på en 318 diff da:D Mvh, Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 niclas du har fått psm..jeg nerd i dag haha Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg