laupsa Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ja so fann eg no ut at eg også kan bidra til at bilforumet.net har noko innlegg på sidene sine. Eit lite prosjekt av meg og bilen min. Ein Toyota Corolla AE82, 1,3DX 1985 modell. Bilen: Motor: 1299cm3 original DX motor, 75 hestar. Styling: Racingstolar, spoiler, sideskjørt frå GT Twincam 16 Dekk: Sommerdekk = 195/50 R15 på Borbet felg. Vinter = 175/60 R14 på org. alu corolla felg. Anlegg: Sony Xplod spelar, Alpine 6*9 og 2*12 sub bak, Boss 4-ch forsterkar. Plan: - Rette opp bulk mest mulig - Fjerne rust og grunne-> lakke - Lakke lippe og tilpasse - Gjere ferdig sideskjørtene - Montere nytt luftfilter -> DONE! - Skifte lys på instrumentpanelet - Muligens nokre høgtalar framme - Sote bakrutene -> DONE! Andre forslag kom med dei!!!:D Bilder kjem snart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ja so fann eg no ut at eg også kan bidra til at bilforumet.net har noko innlegg på sidene sine. Eit lite prosjekt av meg og bilen min. Ein Toyota Corolla AE82, 1,3DX 1985 modell. Plan: - Rette opp bulk mest mulig - Fjerne rust og grunne-> lakke - Lakke lippe og tilpasse - Gjere ferdig sideskjørtene - Montere nytt luftfilter Andre forslag kom med dei!!!:D Bilder kjem snart!;) Senkings, felg, nye stoler =) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Har GT twincam stolar i den so vert ikkje noko bytting av stolar nei!;) Soting ja, det også skal på programmet!:D Senking er uaktuelt då eg ikkje kjem til å få på dekka mine som eg skal ha om sommaren:P 195/50 R15 dekk! gromt!;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Har GT twincam stolar i den so vert ikkje noko bytting av stolar nei!;) Soting ja, det også skal på programmet!:D Senking er uaktuelt då eg ikkje kjem til å få på dekka mine som eg skal ha om sommaren:P 195/50 R15 dekk! gromt!;p For Guds skyld! Ikke sot så man ikke ser noen ting, hverken inn eller ut, det er bare _ekstremt_ harry! Sleng opp noen bilder da:D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hehe, eg ska berre sota bakrutena, og då ser man inn om man e nærme nok;) og da vette ikkje harry, da e kult ska eg sei deg!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 BAre ikke sot de så mørk som på den bimmern her: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 hehe, nei ikkje so gale!;p trur eg:D Kjem bilete no :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Bilete!!!:p Litt av anlegget Skaden bakpå, rygga på ein kompis sin bil! :ex_machin Hatt netting frampå, framfor blinkljosa og resten av "hola" framme. Sideskjørt, måtte skjære vekk litt av det for å få opp bakdøra, har vore på ein GT twincam før med 3 dører. Sideskjørtena, har hatt fugemasse nedi og ventar på litt varmare temperatur slik at eg kan sparkle og lakke. Felgane:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 fått opp tråd duå ja! :D må få no bilder i dagslys da! interiør og farge du skal lakke biln i da? Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ha ikkje plana om å lakka heile bilen, for dyrt for ein so gamal bil. Er berre der da e rust og på lippa eg ha plana om litt småplukk:p hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Montert luftfilter!:D Gromt!!!!!:p Merka litt forskjell på bånndraget på lågtturtall, ellers lite forskjell!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Då var sideskjørtena ferdig sparkla... Fyrste gong eg har sparkla so spent på om det vart brukandes. :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 broder`n hadde en slik... starta alltid... helt inntil råden kom ut av blokka!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 broder`n hadde en slik... starta alltid... helt inntil råden kom ut av blokka!!! hehe... stemmer det.. den holdt jo i 3 måneder da... den bilen jeg har best minner med.. tåler nesten ikke noe men det er utrolig lette å skru på da(det lille som trengs) bare send meg en pm om du trenger tips om ombygginger eller lignende.. kjempe lett å bygge om til tvin cam 16v motor.. gjordt på en helg.. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Inspirasjonsforslag: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg