911ruf Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 du liker dewalt ser jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 du liker dewalt ser jeg;) hehe stemmer :) liker alle som gir go pris veit du, derfor også big-wheels :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Her er par bilder fra innredningen bak :) Jeg som er snekker, blir bare mer imponert;) Blir fet firmabil dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg som er snekker, blir bare mer imponert;) Blir fet firmabil dette:) takker for det :) gjør litt ut av den siden jeg eier den selv :) Og siden jeg har fått så mange gode sammarbeids partnere etter å ha bygd Audien så tenkte jeg å bruke de på bruksbilen også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Haha! Dette var rått! Genialt.. Caddy kan bli en tøff bil, tar av meg hatten =) Du som hadde den svarte Audicaben det stod om i Gatebil magasinet? :) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Haha! Dette var rått! Genialt.. Caddy kan bli en tøff bil, tar av meg hatten =) Du som hadde den svarte Audicaben det stod om i Gatebil magasinet? :) Takker :) ja Caddyen blir bra, helt kurant arbeids bil hehe Er min Cab det ja, har den på lager hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Takker :)ja Caddyen blir bra, helt kurant arbeids bil hehe Er min Cab det ja, har den på lager hehe Hehe.. tøft å se at det går an å gjøre noe med en sånn bil også! fikk lyst til å bli håndtverker med en gang... hehe! Stå på.. noen fler planer for den? chippe evt? Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hehe.. tøft å se at det går an å gjøre noe med en sånn bil også! fikk lyst til å bli håndtverker med en gang... hehe! Stå på.. noen fler planer for den? chippe evt? ja kjør hard kjør stil :) Nja må få den helt ferdig først hehe siden det bare er en sdi orker jeg ikke chip...men har en liten plan om å få tak i en skadet Touran 140hk tdi om et par år å hive over motor osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 første caddy med den sjeldne dewalt-sag-på-veggen-modden. Skal du color code dem og airbrushe dem og eller? :D kjempefin bil, digger fremgangen. gleder meg til den er ferdigstilt. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 passer fronten rett på 06 caddyn også? ellers rå jobb bil.. sote noen vinduer? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 første caddy med den sjeldne dewalt-sag-på-veggen-modden. Skal du color code dem og airbrushe dem og eller? :D kjempefin bil, digger fremgangen. gleder meg til den er ferdigstilt. Ja de må pimpes :) hehe passer fronten rett på 06 caddyn også? ellers rå jobb bil.. sote noen vinduer? Ja det er akkurat den samme. Nei blir ikke soting, gidder ikke å bli stoppet hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kjempe tøff Caddy..!! Hvor mange Prosjekter har du på gang i grunnen? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kjempe tøff Caddy..!! Hvor mange Prosjekter har du på gang i grunnen? vel....må vel være 4 stk...snart 5 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Lakt ut alle eller? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Lakt ut alle eller? Ja her er de: Audien min (skjer ikke mye her nå, men skal skje): http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82873 Golf 4 (hoved prosjekt for tiden): http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=102244 Golf Cab (deltids prosjekt): http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108743 Også Caddyen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg