Jonas Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ja, få tak i sånn ska jeg ha! Siter http://www.lofoten-gatebil.com 94 540iA Touring 05 caddy Tdi Svart met perlemor 90 318is e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ja, få tak i sånn ska jeg ha! Bestillt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Nå med vinterdekk :) 225/45-17 piggdekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scallone Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Må bare si at jeg er utrolig imponert over hvor pen bilen ble! Du har virkelig gjort en god jobb! :) Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Veldig fint, eneste tingen som ikke henger med alt det fine, er de store mellomrommene i hjulbuen rundt dekkene :p Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Veldig fint, eneste tingen som ikke henger med alt det fine, er de store mellomrommene i hjulbuen rundt dekkene :p ? den sjønte jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Sorry, mente at det kunne passet bedre med større felger.. 18 eller 19" ? Ellers er bilen veldig fin.. :) Masterpiece, my friend :p Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 Sorry, mente at det kunne passet bedre med større felger.. 18 eller 19" ? Ellers er bilen veldig fin.. :) Masterpiece, my friend :p Hehe enig, men måtte bare ha litt fornuft i prosjektet også...skal jo brukes også hver dag hele året. Så det holder med 17" på vinteren hehe Nye sommer hjul blir det, om det blir 18" eller 19" er usikkert ennå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 :) .. Får håpe de blir fete de òg.. :P Felgene du har nå passer bilen veldig bra :) Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øy-stein Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 OIOI, råeste firmabilen jeg har sett :) Perfekt caddy ;) Siter 1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt) 2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt) 3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;]) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cddy dsg Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei jeg får snart ny sort met caddy dsg og har lyst og style den moderat har du noen tips og hva noe sånt vil koste ønsker meg ny grill effektannlegg og øyelokk har du noe andre tips? Tenkte på krom speil På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei jeg får snart ny sort met caddy dsg og har lyst og style den moderat har du noen tips og hva noe sånt vil koste ønsker meg ny grill effektannlegg og øyelokk har du noe andre tips? Tenkte på krom speil På forhånd takk Hvilken front får du? Hvis det er en orginal Caddyfanger er ikke grillen utskiftsbar. Men send meg en pm du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ble bra den her Morten. Ble det noe av planene ang større sommerfelger? Tror du "vi" får plass til 19? Skal vel akkurat gå med ca en tom&jerry-kjeks i profil ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ble bra den her Morten. Ble det noe av planene ang større sommerfelger? Tror du "vi" får plass til 19? Skal vel akkurat gå med ca en tom&jerry-kjeks i profil ;-) Takk men er jo ikke ferdig ;) Venter ennå på sommerhjula, en smule forsinka, SCHMIDT er trege :( Har fått ny spiller også, Pioneer AVIC-D3 ;) Men vurderer å selge faktisk... 19" går bare godt, med 225/35 dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Spiller montert spiller, Pioneer AVIC-D3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg