Singh_Supreme Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hva slags spiller er det...?? modell? Mpr3??? pris??? skal ha meg ny spiller til golfen min og alpine er ett must!hehe! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 alpine cda-9853r!! står på kassa, og ja, det er mp3:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Dæven detta var ett über kult prosjekt :) utrolig arti denne bilen, og du burde vell hatt litt reklame på rompa ?? "trenger du snekker, ring: " Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenny caddy Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 vet du hvor hen man kan skaffe styling kit til vw caddy 05...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 vet du hvor hen man kan skaffe styling kit til vw caddy 05...? Det kan jeg skaffe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Dæven detta var ett über kult prosjekt :) utrolig arti denne bilen, og du burde vell hatt litt reklame på rompa ?? "trenger du snekker, ring: " Hehe ja man må jo ha litt kul arbeidsbil :) Kommer nok litt der også om en god avtale jeg har på gang kommer i "havn" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 litt av en arbeidsbil!! liksom ikke helt det samme med min opprusta hiace:p men når jeg ser dette, får jeg lyst på caddy neste gang! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenny caddy Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 skulle hatt front fanger, bak fanger, og side skjørt...så lurer jeg på pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knalleping Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Meget bra, touran fronten synes jeg er den råeste av "storbilene". Stereoanlegget ble jo rått også. Du må bare fyre opp flere bilder av hele bilen når du får satt på senkinga, felgene og resten av stylingen! :respect Siter Focus driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Da var ENDELIG senkesettet på :) Måtte ta bilder sammen med en "standard" Caddy ;) et par til, så får vi vente med resten til øyelokka og ny lakka speil kommer på i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 å herregud så tøft......jeg får sove godt inatt..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Gromt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Morten dette ser meget bra ut :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Dette er et stk. rå arbeidsbil:) Utrolig bra arbeid med bilen:thumb Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Nå med øyelokk ;) PS Golfen til høyre selges Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg